Aviseringar
Rensa alla

vad är det här för ut slag


Ämnesstartare

jag har fått dom här prickarna på magen
Image
är det farligt
ska jag gå till doktorn
det ser läskigt ut


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det för jag åt en bebis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan va därför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

* Sabotaging Competitors Reputation Through Manipulated Empirical Testing


   
SvaraCitera

lossas vampyr:

är det för jag åt en bebis?

Suck nej. Kanske inflammerade hårsäckar, allergisk reaktion, eksem eller annat. Du bör uppsöka vårdcentral om det kliar eller svider mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

kan va därför

Kan inte vara därför
Vet du om det går bra att göra en tråd om hur man ska göra med kropparna så de håller sig? Alltså för nekrofiler. Eller är det emot reglerna här?


   
SvaraCitera

lossas vampyr:

Kan inte vara därförVet du om det går bra att göra en tråd om hur man ska göra med kropparna så de håller sig? Alltså för nekrofiler. Eller är det emot reglerna här?

Mumiefiering?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Mumiefiering?

Ja, får man skriva om det?
Och vit slavhandel.
Skulle vilja göra några trådar men vet inte om dom ämnena är tillåtna här.


   
SvaraCitera

lossas vampyr:

Ja, får man skriva om det?

Ja bara du undviker att inbädda eller länka några obehagliga bilder eller videoklipp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Ja bara du undviker att inbädda eller länka några obehagliga bilder eller videoklipp.

Det är nämligen så att Polisen har hittat några kroppsdelar i min soptunna. Jag skulle behöva lite hjälp med sånt. Tänkte göra en tråd om hur man ska göra sig av med liken efter man har mördat dom. Det är säkert många som kan ha nytta av en sån tråd.


   
SvaraCitera

lossas vampyr:

Det är nämligen så att Polisen har hittat några kroppsdelar i min soptunna. Jag skulle behöva lite hjälp med sånt. Tänkte göra en tråd om hur man ska göra sig av med liken efter man har mördat dom. Det är säkert många som kan ha nytta av en sån tråd.

Som skelettkvinnan i Göteborg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar mörda tonåringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Som skelettkvinnan i Göteborg?

Ja henne kände jag. Hon var med förut. Men vi fick ju ge bort henne till Polisen efter hon misskötte sig på ett möte. Hon svimmade när vi skulle äta några människor. Vilken tönt.
Kom hon i fängelse eller?


   
SvaraCitera

lossas vampyr:

Kom hon i fängelse eller?

Vet inte följde ej rättsprocessen.


   
SvaraCitera