Aviseringar
Rensa alla

vad är det inuti läpparna


Ämnesstartare

har bitit och bitit på mina läppar hela dagen idag opch natten igår för att få bort den äckliga smaken som har kommit av min förkylning (er?)

nu är dom nästan helt köttfärgade utan skinn kvar och hälften så tunna. trodde verkligen att äckligsmaken skulle försvinna när jag bet bort den men nu smakar dom ännu värre? usch vad är det där inne egentligen!!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

All den surna sperma som du har intagit i din mun dom senaste tio åren...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

All den surna sperma som du har intagit i din mun dom senaste tio åren...

HAHA XD[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Muskler, fett och blod? Lite brosk också antagligen...


   
SvaraCitera
Åtta

Sluta bita på dem. De kommer inte att sluta smaka konstigt av att du biter på dem. Möjligtvis kan du dölja smaken med blod, men det känns inte så intelligent att göra. Jag har dock aldrig hört talas om att läpparna skulle smaka annorlunda när man är förkyld. [confused]

nazgul:

All den surna sperma som du har intagit i din mun dom senaste tio åren...

Dold text: Jag fnissade lite. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

All den surna sperma som du har intagit i din mun dom senaste tio åren...

ok konstigt att det inte kommer ut mer då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Sluta bita på dem.

detta är svårt för mig men ok ska försöka

du vet när man nyss har bitit av så blir dom mjuka och sköna sen när dom stelnar måste man bita bort det igen


   
SvaraCitera
Åtta

ennie:

du vet när man nyss har bitit av så blir dom mjuka och sköna sen när dom stelnar måste man bita bort det igen

Jag förstår vad du menar. Men du borde ändå sluta. Smörj även in dem med idomin eller liknande, om du har tillgång till det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Smörj även in dem med idomin eller liknande, om du har tillgång till det.

ja det var skönt börjar bli dags att sluta känner jag också nu snällt att du ville berätta allt detta


   
SvaraCitera
Åtta

ennie:

ja det var skönt börjar bli dags att sluta känner jag också nu snällt att du ville berätta allt detta

Det var så lite så. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera