Aviseringar
Rensa alla

Vad är det konstigaste du sett idag?


Ämnesstartare

själv såg jag 2 pakistanier sitta i köket och se barnprogram på svenska. tyckte det var lite konstigt


   
Citera

jag såg 2 st talibaner(med hatt) som drev 1 smyckesbutik,du vet den nya i haninge centrum fast de va inte idag


   
SvaraCitera

en man som hade kuken hängandes utanför byxorna mötte jag i kista centrum. han gick runt flinandes


   
SvaraCitera

Min kompis som är ett punkarsvin [cool]


   
SvaraCitera

Gibbs:

avatar

vilken anime?


   
SvaraCitera

såg en indier försöka parkera sin alldeles för stora bil samtidigt som hon skulle undvika att krossa sin gubbe mot en parkerad bil när hon skulle backa in.

Gick minst sagt dåligt


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

som drev 1 smyckesbutik,du vet den nya i haninge centrum fast de va inte idag

hmm njae vet inte.. kmmr bara på en som är typ på övervåningen rätt nära rulltrappan, men har inte för mig att den är så ny..? ör d den du menar el?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mednyafriskatag:

en man som hade kuken hängandes utanför byxorna mötte jag i kista centrum. han gick runt flinandes

men usch[sad]

sarkasm:

http://www.imdb.com/title/tt0095652/

verkar konstig!


   
SvaraCitera

mednyafriskatag:

vilken anime?

"Ao no Exorcist"[cool]


   
SvaraCitera

en brud och en snubbe hjälpte varandra att klättra in i ett fönster i huset mittemot, de måste ha glömt nycklarna


   
SvaraCitera

fast, det va inte idag! läste inte hela topic.

ok idag så såg jag en snubbe som jag ibland ser på tunnelbanan. han har det konstigaste leendet o han ler väldigt ofta. ibland typ hela tunnelbaneresan.

såg honom på bussen här om veckan och idag såg jag honom på gatan utanför där jag bor. det va strange, han titta mkt på mig denna gång.


   
SvaraCitera

Jag såg en seriös tråd av posterorderhoran. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Jag såg en seriös tråd av posterorderhoran.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Haha.
Jag såg en tjej på 20 år kanske som satt på en jätteliten stol och spelade tamburin. Hon skakade lite på den ibland, ingen takt och ingen låt. Det var ungefär som att stå och skaka en flaska med sten i. Det sjukaste var att hon också hade fått pengar i sin lilla väska som hon hade lagt fram. Ville filma men kunde inte kolla på henne utan att skratta.


   
SvaraCitera