Aviseringar
Rensa alla

Vad är det längsta antalet timmar ni någonsin har varit vaken i sträck utqn att uplleva några negativa symptom?


Ämnesstartare

Efter 20 timmar brukar det börja bli svårt att fortsätta, sen efteråt når man ett stadie när man inte kan somna igen oavsett om man vill.

som längst har jag varit vaken 5 dygn, men då var jag mentalt död och blev nästan överkörd pga kunde inte begripa hur övergångsställen fungerade.

Är för gammal för att vara vaken hela dygn numer, var längesen jag tvingade mig att vara vaken mer än max 20 timmar 


   
SvaraCitera

Mellan 20 och 25 timmar skulle jag säga.


   
SvaraCitera
Haien

Efter typ 15 timmar blir jag trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:
Efter typ 15 timmar blir jag trött

ahha


   
SvaraCitera
Listus

36 timmar i somras, var as segt att jobba 2 arbetsdagar utan sömn, men det var för varmt den natten...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Listus:
36 timmar i somras, var as segt att jobba 2 arbetsdagar utan sömn, men det var för varmt den natten...

Haha gick nyss skola idag efter att ha varit vaken i typ 42 timmar, LOL, känner mig ovanligt pigg (sov typ 5 timmar inatt iaf)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:
var uppe som max 29 timmar något men det är väl ganska farligt för kroppen? Det var någon svensk youtuber som testade och som längst var vaken i 3-4 dagar :S

men det är ju skillnad, tror ärligt talat att uppemot 36 timmar osv är helt ok, då du kommer till typ 50 + blir det nog snudd på farligt


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Typ 40h, var massa negativt som hände då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice:
Typ 40h, var massa negativt som hände då.

Jag var vaken 47 timmar och då var jag jättepigg i typ 1,5 dagar efteråt o efter det blev jag astrött i 2 dagar typ... hahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice:
Typ 40h, var massa negativt som hände då.

Beror nog på hur man sover i vanliga fall, hur mycket melatonin man utsöndrar under nätterna, vars man bor och massa andra faktorer!


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Kalixtus02:

Jag var vaken 47 timmar och då var jag jättepigg i typ 1,5 dagar efteråt o efter det blev jag astrött i 2 dagar typ... hahah

När somnade då sov jag länge, minns inte hur mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice:

När somnade då sov jag länge, minns inte hur mycket.

Jag var nyss vaken 42, sov 5, o var senare pigg, försov mig bara 1,5 timme typ imorse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag mår inte bra om jag inte får 6 - 8 timmars sömn på regelbundna tider men visst har det hänt att jag varit vaken i 30 timmar men då mår jag för jävligt med hjärtklappning och jag känner mig som om jag vore berusad.


   
SvaraCitera
Listus

Kalixtus02:

Haha gick nyss skola idag efter att ha varit vaken i typ 42 timmar, LOL, känner mig ovanligt pigg (sov typ 5 timmar inatt iaf)

Damn bro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Listus:

Damn bro

lol


   
SvaraCitera