Aviseringar
Rensa alla

vad är det man tar först nu igen


Ämnesstartare

Postorderhoran:

Böjer du fransarna innan du sätter dit dom eller böjer du efer?

böjer mina egna före jag sätter på de lösa


Ämnesstartare

Grief:

böjer mina egna före jag sätter på de lösa

mh okej
hahaha nu sa jag ju att jag skulle sätta på fransar innan jag förpestade ögonlocken
gjorde ej
hahahahah
wellwell


Ämnesstartare

Först flingor, sen mjölk.


Ämnesstartare

Först Kill och sen Capture. Alternativt Seek sen Destroy.


Ämnesstartare

Skjut först, fråga efter?


Ämnesstartare

Först mjölk, sen oboy.


Ämnesstartare

Sluta tramsa i en seriös tråd, tramspellar.