Aviseringar
Rensa alla

Vad är det med kuken?


Ämnesstartare

Hej!

När jag är hemma själv så är min kuk ungefär 11 cm lång slak och 15 cm lång vid stånd. Däremot när det är gympa i skolan och man ska duscha, så är bara kuken 4 cm slak...

Det är ingen av killarna i klassen som säger nåt, men jag skäms lite över det. Någon som vet vad problemet är och hur jag ska göra?

Tacksam för svar![bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

den e ju lite trött ju..


   
SvaraCitera

hehe den sover efter jympan [crazy][crazy][crazy][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spankmaster:

den e ju lite trött ju..

Vad menar du med det? Är den trött efter gympan? Är det det du menar??? För det låter lite långsökt.....


   
SvaraCitera

de e precis va ja menar.. å så ere.. särskilt nu på vinter tid för då börjar han ju fryse också !


   
SvaraCitera

Ja den är väl blyg.


   
SvaraCitera

gunvaldlarsson:

gympa i skolan och man ska duscha

sen kanske du int behöver tända till på de andra småpojkarna? :[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spankmaster:

de e precis va ja menar.. å så ere.. särskilt nu på vinter tid för då börjar han ju fryse också !

men det är inte bara på vintern det är så! Det kan vara 1 juni och det är fortfarande så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spankmaster:

sen kanske du int behöver tända till på de andra småpojkarna? :

njaa det är inget som brukar hända...


   
SvaraCitera
orcite

Man får stånd för att kuken fylls med blod. När du är under ansträngning så är det väldigt normalt att kuken krymper. Speciellt när du får adrenalin. Så tar kroppen blodet från onödiga kroppsområden och då cirkulerar mer blod igenom dina muskler för förbättrad överlevnads chans.


   
SvaraCitera

´men för helvete... han e ju trött som attan när du sprungi runt efter baletten... han bli ju lit trött ju... om du verkligen måst bli lit större så få du väl ställa dej å runk lit där i duschen... [badgrin] är däremot inte uppskattat alla gånger............... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som orcite sa joo, men sen tvivlar jag på att den verkligen krymper så mycket. från 11 till 4 är nästan en tredjedel och det känns osannolikt, snarare du som feluppskattar dess storlek. Och jag antar att du inte mätt den på gympan.. [zzz]


   
SvaraCitera

Mr T:

som orcite sa joo, men sen tvivlar jag på att den verkligen krymper så mycket. från 11 till 4 är nästan en tredjedel och det känns osannolikt, snarare du som feluppskattar dess storlek. Och jag antar att du inte mätt den på gympan..

kan faktiskt säga att det mycket väl kan stämma

Dold text: för min varierar också ungefär såpass mycket[blush]


   
SvaraCitera

gunvaldlarsson:

Däremot när det är gympa i skolan och man ska duscha, så är bara kuken 4 cm slak...

Mjo, min brukar också bli sketliten efter idrotten. Vet dock inte varför.


   
SvaraCitera
Hando

Blir det för mig också, men orka bry sig


   
SvaraCitera