Aviseringar
Rensa alla

vad är det med mig ?


Ämnesstartare

jag hatar mig själv .
för jag känner såååån rädsla inför att träffa folk & skyller alltid på olika saker när någon vill träffa mig.
om jag tex har snackat med en kille på msn och han säger : kan vi träffas imån ? 🙂
och jag skulle aldrig få för mig att åka och träffa honom , för att det skrämmer mig mer än något annat.
så jag svarar : jag ska iväg , men ngn annan gång 🙂 (aldrig)
och det känns som att jag alltid kommer vara sånhär , blir så sur på mig själv !

och en gång , så tänkte jag att nu får jag skärpa mig . så jag åkte och träffade en kille. och det gick ju bra tänkte jag . sen när han frågade igen : kan inte vi träffas snart igen ? 😀
då skrämmer det mig IGEN, det är bara de stunder allt känns rätt bra som jag träffar någon.

jag vet inte vad det är med mig ?

och och jag är verkligen inte blyg !

hur ska jag komma över detta ? [sad] det förstör allt känns det som.


   
Citera

[zzz]


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

det är bara de stunder allt känns rätt bra som jag träffar någon.

Det är väl inte så konstigt? Det ska ju kännas bra. 🙂
Men det är klart, när man har snackat med någon på internet (hur länge?) då är det ju inte så lätt att veta hur det känns att träffa den personen. Men det kan ju bli helt fantastiskt! Försök tänka så. Kanske inte till mycket hjälp, men men


   
SvaraCitera

är okcså sådär
försöker säga till mig nu att rycka upp mig. Det är döläskigt men man överlever ju. Bara att kämpa på fastän hjärnan ba error error stanna hemma.


   
SvaraCitera

känner igen mig så mycket i det där. händer så ofta att killar brukar fråga mig om jag vill komma över för att träffa dom, men jag vågar aldrig. vet inte varför, kanske jag bara är rädd för att få ont i rumpan[sad]


   
SvaraCitera