Aviseringar
Rensa alla

Vad är det mest romantiska / roliga / snällaste ni gjort?


Ämnesstartare

Vad är det mest romantiska eller roliga eller snällaste ni någonsinn gjort för en kompis / pojkvän / flickvän?


   
Citera
Ämnesstartare

Lånade 20 kronor för en Cola.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara så ingen missupfattar så ska det vara
# för en kompis ELLER en pojkvän / flickvän, inte en kompis partner # [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bastard:

Lånade 20 kronor för en Cola.

Nice of you![rolleyes]


   
SvaraCitera

oj, vet inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

oj, vet inte

kloka ord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[wink]


   
SvaraCitera

aa


   
SvaraCitera

Det mest "romantiska" måste nog varit när vi åkte båt på väg hem under en solnedgång. Finns säkert något mer som slår högre än det men hon uppskattade det jätte mycket. Vi hade badat och satt tett intill varandra.


   
SvaraCitera

typ rädda levern


   
SvaraCitera

gör inte sånt, kan dock komma på att jag sagt till iaf två tjejer jag umgåtts med att dom kan liknas vid herpes.


   
SvaraCitera

Aldrig gjort något romantiskt eller snällt för någon, vill man ha någonting får man ta det själv tycker jag. Brukar också vara attraherad av sekulära intellektuella människor som mig, så det brukar vara lugnt.


   
SvaraCitera
njsbo

Har aldrig haft en flickvän så på den fronten har jag inget att berätta om. Men jag har alltid haft ett hjärta av guld och om någon har verkat vara lite utanför har jag gjort allt för att han/hon ska känna sig välkommen. Har någon blivit mobbad har jag hjälpt personen på olika sätt. O.s.v.


   
SvaraCitera

Jag gör inte snälla saker.


   
SvaraCitera

Gjorde en tårta med bland annat 1,5 kilo choklad, 500 gram marsipan av Minas Tirith till ett ex medan vi var ihop. Skiten tog 12 timmar att göra och blev tillslut awesome... Kanske inte behöver tillägga att hon älskade sagan om ringen....


   
SvaraCitera