Aviseringar
Rensa alla

Vad är det mest tråkiga som man måste göra hemma.


Berit

Crysilis:
Det mest tråkiga är att hitta strumpor som matchar, får ibland leta fem minuter bara för att hitta ett par då de ligger separat i en stor låda och har även ytterligare en låda med strumpor i och sedan ett tredje ställe där bla sockar ligger efter tvättning och som grädden på moset så tvättas aldrig par tillsammans, kan ta en strumpa och sedan låta den andra ligga kvar i smutstvättkorgen. Sedan är 25% av sockarna med hål i vilket jag ej tål. osv osv osv, problematiskt värre.

Jag köper bara svarta eller vita låga strumpor av samma sort så behöver man inte hålla på att leta


   
SvaraCitera

För mig är det nog diska, fyfan vad tråkigt det är och känner mig alltid som en miljöbov. Annars städa golv för har ingen dammsugare Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panemetsilvestris:
För mig är det nog diska, fyfan vad tråkigt det är och känner mig alltid som en miljöbov. Annars städa golv för har ingen dammsugare Trött

köp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fuck all


   
SvaraCitera

Tömma diskmaskinen Tardig


   
SvaraCitera

widediaper:
Tömma diskmaskinen Tardig

Särskilt för att man då också måste fylla den direkt efteråt. Skeptisk

Bättre när det är smutsig disk som man ska lägga in, då är det bara det som man behöver göra vid det tillfället.
Hurra! Tumme upp


   
SvaraCitera

Missy02:

Särskilt för att man då också måste fylla den direkt efteråt. Skeptisk

Bättre när det är smutsig disk som man ska lägga in, då är det bara det som man behöver göra vid det tillfället.
Hurra! Tumme upp

Ah men asså det är värre när det kommer till glas. Somehow de är aldrig torra, på insidan liksom. 


   
SvaraCitera

widediaper:

Ah men asså det är värre när det kommer till glas. Somehow de är aldrig torra, på insidan liksom. 

Jag bara ställer in dem i skåpet och låter dem stå och torka där. Glad


   
SvaraCitera

Missy02:

Jag bara ställer in dem i skåpet och låter dem stå och torka där. Glad

Jaja men just den delen man ska ta ut dom och händerna blir blöta och det luktar Yes överallt.... det är heligtGlatt skålande


   
SvaraCitera

widediaper:

Jaja men just den delen man ska ta ut dom och händerna blir blöta och det luktar Yes överallt.... det är heligtGlatt skålande

Aha, okej. Glad

Själv så stör jag mig på när vissa saker fortfarande är odiskade. Trött


   
SvaraCitera

Missy02:

Aha, okej. Glad

Själv så stör jag mig på när vissa saker fortfarande är odiskade. Trött

Jaja det för fan det sämsta med diskmaskin, men nu när jag tänker efter är det ju bra också får du slipper man ta ut dem. Hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tömma blöjhinken. Fy faaan Gråter


   
SvaraCitera