Aviseringar
Rensa alla

Vad är det pinsamaste ni gjort på fyllan?


Ämnesstartare

Lurreliti:

Finns så mycket pinsammare saker jag gjort, men det tar vi inte här 🙂

du verkar vara helt jävla dum i huvudet =)


   
SvaraCitera

df rqp:

du verkar vara helt jävla dum i huvudet =)

Jag har mina stunder 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glatt skålande

Lurreliti:

Jag har mina stunder 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag spydde på mig själv 2 ggr samma kväll, sedan pissade jag ner mig när jag försökte pissa utanför min port. sedan vaknade jag med blod på lakanet och diarré över  en hel handduk. hade skägget fyllt med snor också. verkade som allt bara ville komma ut.


   
SvaraCitera

hade just fyllt 20 = kunde köpa precis vad jag ville

drack 13% vin från klockan 13 på dagen
sen när mina kompisar kom började jag grogga också i ganska frisk takt

några timmar senare skulle vi på fest. enkompis till mig var sedan ett par månader tillbaka tillsammans med en fd pojkvän till mig. första jag gjorde på festen var att gå fram till henneo ch bröla "HEJ GUMMAN DET VA LÄNGE SEN. VI HAR HAFT SEX ME SAMMA KILLE" och hon blev jätteobekväm.

sen började jag må illa, satte mig i snön utanför, blev inledd i badrummet, kräktes ner hela badrummet från golv till tak. husvärden berättade i efterhand att hon fick fiska upp handfatsproppen i mina spyor. stackarn. hon är sedan dess den enda som får kräkas hemma hos mig.

ja just det, en kompis ringde mamma så hon fick hämta mig. det var bra. vaknade sen kl 05.00 aspigg och inte ett dugg bakis. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurreliti: När man blivit så full att man inte ens kan stå är det rätt pinsamt också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haft pinsamt många snefyllor. Varit otrogen på fyllan, kanske inte mest pinsamt men mest dumt i alla fall. Visat ett bröst på en fest. Däckat på krogen och behövt bli utburen. Sneat på folk. Blivit omedvetet fotograferad när jag hade sex på fyllan. Ramlat, varit så full att jag glömt bort var jag bor. Pratat med folk och sen glömt bort det dagen efter "hehe joo... det va du de, de minns jag.... heh"

Är ganska glad över att jag inte dricker aalkoholeftersom jag mest blir pinsam på fel sätt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bjöd alltid in till efterfest sen däckade jag oftast direkt innanför dörren "kul"


   
SvaraCitera
reben

har kört bil nån gång o under diverse berusningsmedel elr hur fan man säger. enda jag skäms över o tkr är jättepinsamt och vill dö när jag tänker på.

annars med pinsamma grejor var väl när jag pratade m polisen o de enda jag sa var att jag fyller 20 idag. att spy är ju ganska pinsamt, har trillat på många dumma ställen, har haft sönder hur mkt som helst, har typ gått utan kjol o såna typ vanliga fyllegrejor. men brukar inte bry mig just då o i efterhand orkar jag inte lägga tid på att tka är pinsamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stor-ljög för en vakt om att jag var 20 år när jag var 18 så visade de sig att han kände min bror och vet att han är fyra år äldre än mig. så där fick man stå och skämmas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har kört bil full. moped och cykel me. Det skäms jag över. Slagits med en polis på psykakuten också skäms jag över. Är på sätt och vis glad är jag över att jag inte var sinnesnärvarande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

• frågat på en glassbar om de har glass med alkohol i (såg någon likörglass och fick en snilleblixt). det var förmiddag vilket gjorde det hela ännu pinsammare.
• crashat någon randoms fest, spytt i trappan pga fjortisar som barikerade toaletterna och sedan dragit fort som fan 
• snott och kört en moped (lämnade tillbaka den dagen efter obs!!!)
• hamnat på psykakuten och där slagits med precis alla som kom i närheten

gör pinsamma saker typ hela tiden när jag är påverkad av något, men orkar inte lägga så mycket energi på det i efterhand. några timmars bakfylleångest men sedan måste man försöka skratta åt det för att inte bli allt för miserabel ): 


   
SvaraCitera

Var på fest för en vecka sedan och blev en aningen lite för full och blev lurad på en vadslagning , att den som klädde av sig mest kläder och var så testen av kvällen skulle få 500 spänn. Jag klädde av allt utom kallingarna och en annan kille gjorde lika , men jag ville ha femhundringen så jag drog ner kakallingarna och stog spritt näck. Fick ingen femhundring blev lurad och kläderna fick jag tillbaka efter flera timmar , så jag fick va näck många timmar. Men va fan man får bjussa på sig själv och tycka att det var kul


   
SvaraCitera

u go man!


   
SvaraCitera

Va ju lite kul att va näck bland dom andra som var påklädda..haha..skulle va kul med nakenfest Galen


   
SvaraCitera