Aviseringar
Rensa alla

Vad är det SÄMSTA med Ungdomar.se? – Berätta och vinn ett filmpaket!


Ämnesstartare

För sisådär två månader sedan tog jag över som ansvarig för UM, och tillsammans med Åtta har jag så smått börjat gå igenom sajtens alla skavanker. Men det finns ju en hel del hål att lappa igen och jag vill att DU ska få vara med och bestämma vad som bör fixas.

Därför vill jag nu veta vad du tycker är det SÄMSTA med Ungdomar.se!
Är forumet piss? Suger bloggen? Borde fotoalbumen skrotas? Är texterna tråkiga? Experterna fjantiga? Moderatorerna stränga? Designen gammalmodig?
Håll inte igen utan säg vad du verkligen tycker och tänker (så länge du inte är taskig mot någon medlem, förstås)!

Alla som svarar innan måndagen den 11 juni har chans att vinna ett filmpaket bestående av filmerna på bilden. Twilight går att byta ut mot Svensson Svensson om du skulle vilja det.

Image

Jag har dessutom en massa andra filmer, tv-spel (typ Silent Hill Collection, Ridge Racer Unbounded och Ultimate Ninja) som jag tänkte strössla ut som tack till några av er andra som också svarar. Skriv gärna vilken konsol ni har om det är så att ni vill vinna tv-spel.

Så, såga på! [party]


   
Citera
Ämnesstartare

Den där André Vifot Haas verkar vara en otrevlig prick, en riktig bandit!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker att um är sämst om jag inte vinner breaking dawn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vf skulle man vilja vinna filmer? : S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha läste fiskpaket[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det sämsta med um är att det är så skojigt att man fastnar för livet [smile][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

jag tycker att um är sämst om jag inte vinner breaking dawn.

vill oxå vinna den!

OnT: det jag skrev i "Just nu" tråden nu senast, om att man inte bara kan klicka på boxen.

Bättre bloggverktyg b.la så det går att redigera mer Dold text: (vilket det har pratats om på ett visst hemligt möte)

Göra det enklare att använda på mobilen, både logga in och kunna citera.

Har ni PS3 eller PC-spel så mottages dessa gärna 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

kunna citera.

citering funkar ju på telefonen nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

citering funkar ju på telefonen nu

märkte det nu, schh!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol knarko tolkade det bokstavligt XDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

lol knarko tolkade det bokstavligt XDDD

vill ha breaking dawn så tyst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du, har itne ens sett skitfilmen, den är MIN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Håll inte igen utan säg vad du verkligen tycker och tänker (så länge du inte är taskig mot någon medlem, förstås)!

Hmm-hmm-hmm, okej. En viss "U" moderar väldigt olikt alla andra moderatorer vilket visar på att han helt enkelt gör som han vill. Fokuset läggs på att varna andra för "trams" medan han själv använder sina modereringsfunktioner för att tramsa. Han varnar och bannar "på skoj", vilket inte känns helt okej när det finns regler att följa. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att du tycks ha dålig filmsmak.[sad]


   
SvaraCitera