Aviseringar
Rensa alla

Vad är det sämsta partiet att rösta på?


Smilen
Ämnesstartare

Vilket parti skulle du allra minst rösta på om det var val och varför?

SD tror jag, då jag inte gillar deras åsikter oftast.


   
Citera

Alla


   
SvaraCitera

Socialdemokraterna, Vänsterpartiet och Miljöpartiet har förvandlat Sverige till en vålds- och krigszon med allt mördande, skjutande och bombande så det är väl enl mig de tre mest avskyrda partier i Sverige. Arg


   
SvaraCitera

Alla 

förutom sd


   
SvaraCitera
L Y S

MP har jag stört mig på ett bra tag nu. Miljöfrågor är viktiga, men deras naiva hippie-mentalitet för allt övrigt tål jag bara inte.


   
SvaraCitera

Din fråga är jätteskum, när du anser att ett parti är dåligt då menar du alltså att den typen av åsikter är dålig. Och detta är fullkomligt subjektivt så jag förstår inte vad det är du undrar egentligen.


   
SvaraCitera

Antingen MP eller V


   
SvaraCitera

Mp 


   
SvaraCitera

SDNiklas


   
SvaraCitera

Din rubrik och ditt inlägg hänger inte ihop. 

Ser vi endast till rubriken handlar det om vilka partier som inte håller sina vallöften, eller varför man själv röstade på partiet. Vad jag har sett så har Miljöpartiet misslyckats med samtliga av sina vallöften. 

Ser vi till ditt inlägg skulle jag nog också säga MP eller kanske L. De är partier som i dagens parlamentariska läge saknar existensberättigande och försöker slå över sin vikt sett till väljare. 


   
SvaraCitera

Kommer rösta på partiet som jag tror ljuger minst i nästa valrörelse.


   
SvaraCitera
mdma
 mdma

Alla partier. Oavsett om de säger sig vara höger eller vänster så styrs dom av samma zionistiska ✡-svin.


   
SvaraCitera

mdma : Alla partier

Även AFS? 


   
SvaraCitera

Sämst måste väl gamla kommunistpartiet som förut hette Vänsterpartiet Kommunisterna vara. Fast nu försöker de dölja sin kommunistiska bakgrund och bara kallar som Vänsterpartiet.

Vilka jävla bedragare.  Arg


   
SvaraCitera
YungG

vegetarianen:
Sämst måste väl gamla kommunistpartiet som förut hette Vänsterpartiet Kommunisterna vara. Fast nu försöker de dölja sin kommunistiska bakgrund och bara kallar som Vänsterpartiet.

Vilka jävla bedragare.  Arg

Du försöker antyda att Vänsterpartiet är kommunister, vilket inte är sant. Kan du grunda dig mer ordentligt i varför du inte håller med vänsterpartiets politik?


   
SvaraCitera