Aviseringar
Rensa alla

Vad är det som är så sexigt att spruta sperma?


Ämnesstartare

Ni killar, kan ni förklara vad som är så sexigt med att spruta sperma i en tjej/killes ansikte?

Jag skulle tända på att få en kvinnlig motsvarighet i ansiktet, squirts. Men det är för att jag tänder på att bli dominerad..

Skulle vara kul och veta vad ni killar tycker om att spruta sperma i en /tjej/killes ansikte!


   
Citera

Det känns mestadels dreggigt, för jag skulle själv inte vilja ha sperma i ansiktet.


   
SvaraCitera

vet ej, mitt bara rinner lite smått, känns rätt omanligt när man skall spruta och det kommer en liten droppe i ansikte på henne[sad]


   
SvaraCitera

Finner det inte ett dugg sexigt, tycker sperma är vidrigt och skulle helst slippa dras med den varje gång man sexar.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Jag skulle tända på att få en kvinnlig motsvarighet i ansiktet, squirts. Men det är för att jag tänder på att bli dominerad..

Du svarar ju typ själv på frågan.

Dom som tänder på att vara dominerande gillar kanske att spruta i ansiktet.
Likaså dom som gillar att vara underlägsna gillar att bli sprutade på[confused]


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Skulle vara kul och veta vad ni killar tycker om att spruta sperma i en /tjej/killes ansikte!

För att man känner sig dominant. Man har sett det på porr osv finns massor av anledningar.


   
SvaraCitera

Ingen aning, men inte ett dugg skönt att få i ögat iallafall x)


   
SvaraCitera

Jag vill bli sprutad i ansiktet av nån ):


   
SvaraCitera

Anon:

Jag vill bli sprutad i ansiktet av nån ):

Den dagen kommer nog ska du se. ge inte upp


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Jag skulle tända på att få en kvinnlig motsvarighet i ansiktet, squirts. Men det är för att jag tänder på att bli dominerad..

jakaerstark:

Du svarar ju typ själv på frågan.

Dom som tänder på att vara dominerande gillar kanske att spruta i ansiktet.
Likaså dom som gillar att vara underlägsna gillar att bli sprutade på

Känns så skönt att man inte behöver skriva nåt själv längre [bigcheers]


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Ni killar, kan ni förklara vad som är så sexigt med att spruta sperma i en tjej/killes ansikte?

Ja, man känner sig dominant och tjejen undergiven eller kanske t.o.m. lite förnedrad... Jag tycker det är jäkligt porrigt bara. [love]

FrökenRakel:

Jag skulle tända på att få en kvinnlig motsvarighet i ansiktet, squirts. Men det är för att jag tänder på att bli dominerad..

Ja, precis. Du svarar ju på din egen fråga...som flera andra redan sagt... [wink]


   
SvaraCitera

Som jag sa i den andra tråden:
Jag gillar att spruta tjejer i ansiktet, som en förnedringsgrej och "revirmarkering" ungefär. 😉


   
SvaraCitera

UnclePadda:

Finner det inte ett dugg sexigt, tycker sperma är vidrigt och skulle helst slippa dras med den varje gång man sexar.

Själv älskar jag när tjejen tar p-piller o man kan komma i henne.

Fast å andra sidan tror jag eg det är njutningen jag gillar, associerar väl bara sprutandet med något bra då njutningen kommer samtidigt.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Själv älskar jag när tjejen tar p-piller o man kan komma i henne.

Det är ju härligt såtillvida att man slipper se så mycket mer av fanskapet efter det. Jag finner det betydligt jobbigare med kondom, inte bara för att det grovt försämrar helhetsupplevelsen utan också för att det sedan blir "avfall".

Men helt klart avundas jag tjejers förmåga till njutning utan att det kommer en massa sagg [party]


   
SvaraCitera

UnclePadda:

Det är ju härligt såtillvida att man slipper se så mycket mer av fanskapet efter det.

En gång satte sig jag o en tjej på min datorstol för o byta låt o mysa lite efteråt. Givetvis rann det ut en jävla massa sperma på henne och fläckade ner den xD

UnclePadda:

Jag finner det betydligt jobbigare med kondom, inte bara för att det grovt försämrar helhetsupplevelsen utan också för att det sedan blir "avfall".

Joo det håller jag med om.

UnclePadda:

Men helt klart avundas jag tjejers förmåga till njutning utan att det kommer en massa sagg [party]

Å andra sidan tänder dom ju på våran njutning rätt rejält. Då jag fokuserat för mycket på tjejens njutning har vissa nästan blivit avtända xD


   
SvaraCitera