Aviseringar
Rensa alla

Vad är det som händer och vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Alltså, Jag har det jätte jobbigt hemma! Min mamma går runt och är sur hela tiden och är jobbig. Bara säger att allt man gör är fel och så. Min pappa ska vi inte prata om han är inte en pappa han frågar knappt något han ringer en aldrig tex och frågar bara hur man mår, Han kommer bara hem och säger hej och äter och sen går han och sätter dig vid sin jävla tv.

Och min syster är dum i huvudet! Hon kallar mig fitta dum i huvudet m.m och en gång så satt jag och t och så ko hon ut ur ditt rum och så sa hon usch fy fan har hon ätit färdigt eller? jag gick bara där ifrån! Jag känne mig bara äcklig och värdelös då! Och mamma sitter och tjatar på pappa som inte lyssnar och mig bryr dom sig knapp om jag gör inget annat än att sitta inne i mitt rum bokstavligt talat! Och så tänker man jaa nu ska jag åka till skolan och komma bort från detta men nej!

Då har man inte så många vänner som man kan lita på längre! jag trode jag hade de! men fan! jag vet inte vad jag ska göra det spelar ingen roll hur jag än försöker så blir det bara fel ! och så går mina vänner sitter och pratar om sina pojkvänner och vad dom har gjort och si och så och själv sitter man och inte ens haft en pojkvän! Och jag är lite större, så jag har blivit kallad för tjockis med mera! Jag vet inte vad jag ska göra ge mig förslag snälla?


   
Citera

Har sagt det förut och säger det igen

Om jag ger dig det rådet jag vill ge dig så får jag fyra varningspoäng av nellnellnell


   
SvaraCitera

Bruden:

Och min syster är dum i huvudet! Hon kallar mig fitta dum i huvudet m.m och en gång så satt jag och t och så ko hon ut ur ditt rum och så sa hon usch fy fan har hon ätit färdigt eller?

förstod inte riktigt, kom hon ut ur mitt rum?


   
SvaraCitera

Bruden:

Jag vet inte vad jag ska göra ge mig förslag snälla?

sluta gnälla över småsaker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitt rum*

Jaså varför de?


   
SvaraCitera

som WBC


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera