Aviseringar
Rensa alla

Vad är det som sker?


Ämnesstartare

Hej, jag har bara en liten fundering angående mesn och så. Jag käkar p-piller och har gjortett bra tag. Förra månaden hoppade jag öven mensen och började direkt med en ny karta.
Själva grejen är att jag har fått ömma bröst (som verkligen gör ont ibland), byter snabbt temperatur i kroppen utan att egentligen frysa eller svettas, jag känner dessutom ett visst illamående och har tappat aptiten en aning. Sen har jag känsligt humör och lätt till tårar. Såhär har det varit i tre veckor nu och mensen kom som vanligt på "beställning", men den är inte sig lik, den finns knappt där, är mer som en blödning än som mens.
Så alltså, är det någon som har varit med om något liknande eller finns det kanske en risk att jag är gravid?
Kram T.S


   
Citera

Tyvärr har ett gäng socialt missanpassade grobianer som hänger på ett internetforum hela dagarna ingen aning om du är gravid eller inte, då vi varken har ditt kiss eller kan krypa upp i din livmoder. Gör ett g-test. [smile]


   
SvaraCitera

Capture:

e

Perfekt.


   
SvaraCitera

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Trassockan:

Så alltså, är det någon som har varit med om något liknande eller finns det kanske en risk att jag är gravid?

Det är vanliga biverkningar man får av p-piller. Om du tycker att det är något som är väldigt jobbigt kan du prova med att byta sort tills du hittar den som passar dig och som får dig att må bra! Risken att du är gravid är nog 1-2% om du har tagit p-pillerna som du ska.


   
SvaraCitera

när jag hoppade över fick jag ömma bröst efter typ-...tre månader,gjordeont konstant i bröstbvårtorna.
dOCK KUNDE JAG KNAPPAST VA PÅ TJOCKEN FÖR JAG ICKE IDKAR SAMLAG,MEN GÖR ETT TEST....wops,caps


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera