Aviseringar
Rensa alla

Vad är det värsta du gjort när du varit kåt? 😛


Cobrak

Inte Jung:
Beställde mein kampf från cdon 

vilket ståfräs asså


   
SvaraCitera

Hamna i slagsmål. 


   
SvaraCitera
Cobrak

Captain Jack Sparrow:
Hamna i slagsmål. 

.. gangbang?


   
SvaraCitera

Cobrak:

.. gangbang?

HHHHhhhhhhhhhhAHHAHHHAHHHAHAHHAHAHAHHAHAAAAA!


   
SvaraCitera

Cobrak:

.. gangbang?

No Comments.. Rodnar


   
SvaraCitera
Cobrak

Captain Jack Sparrow:

No Comments.. Rodnar

heh måste ju ha gått ganska vilt till


   
SvaraCitera

Det "värsta" jag har gjort är att jag har runkat. Men inte på någon speciell plats 


   
SvaraCitera
Cobrak

var ju så fruktansvärt upphetsad att jag försökte skynda mig hem å i all hast råkade trampa i cement  : - (

jag trodde att jag skulle vara fast i min barriär av erotiska lystnad för evigt!

dessutom stod det töser å pågar å allt däremellan omkring mig i sina fruktansvärt amorösa å erotiska byggaruniformer, vilket gjorde den sensuella stämningen ännu mer outhärdlig.

slutligen lyckades jag bryta mig loss från cementen å rusade hem, stridslysten som jag var. när jag nådde slutdestinationen var jag beredd på att slita upp ytterdörren för att kunna fortsätta äventyret i min säng.. men den var låst.

jag trodde att jag skulle avlida på plats.


   
SvaraCitera

Ehhhm asså jag har pullat på en skoltoa och smekt mig lätt på en buss och blivit pullad av en i samma bil som hens pappa mamma och hens små syskon satt brevid mig. Har också blivit pullad på en parkbänk i en lekplats och på en bio (2 gånger) (1 av gångerna stönade jag till och det var en liten sal hehe..) 


   
SvaraCitera

Skolan:)


   
SvaraCitera

Amadeus Från Syd:
Vi kan ta det på ett väldigt privat ställe då jag säkerligen skulle bli polisanmäld för min kommentar.

oo fyfan vill inte veta


   
SvaraCitera

Sandaler och vita sockor och där efter kommer Crocs och vita sockor... 


   
SvaraCitera

Inte Jung:
Beställde mein kampf från cdon 

Bästa boken ju!


   
SvaraCitera

Jappsson:

Bästa boken ju!

Kan jag inte påstå, vet inte hur den allmänna kvaliteten var för propaganda på 20-talet, men Hitler framstår mest som en gnällig tonåring 


   
SvaraCitera

Kebaab02:
Onanera i min kompis rum medan hon sov, ops

Same ahhaMycket glad


   
SvaraCitera