Aviseringar
Rensa alla

Vad är det värsta ni har gjort?


NEMI
 NEMI

Kukkonen:
tjejer som slåss mot polisen Rullar ögonen snälla. ska du trolla får du fan göra det bättre.

åh den första anklagan om att jag skulle vara både en tjej och ett troll, det här har jag väntat länge på. Får jag fråga, Vad har du grundat din slutsats på?


   
SvaraCitera

NEMI:

åh den första anklagan om att jag skulle vara både en tjej och ett troll, det här har jag väntat länge på. Får jag fråga, Vad har du grundat din slutsats på?

din avatar och ditt sätt att skriva är tjejigt kan jag väl tycka. och tjejer slåss ju inte - framförallt inte mot polisen - därav är du ett troll.


   
SvaraCitera

Kukkonen: och tjejer slåss ju inte - framförallt inte mot polisen

I beg to differ.
fått lösa ut en tjej som jag kände ett antal gånger från fyllecell för att hon hamnat i slagsmål med just snuten. Grymt snygg var hon med och långt från typen jag trodde skulle slåss


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Kukkonen:

din avatar och ditt sätt att skriva är tjejigt kan jag väl tycka. och tjejer slåss ju inte - framförallt inte mot polisen - därav är du ett troll.

Ah go tanke du har där, men vet inte riktigt vad jag ska göra med den dock.


   
SvaraCitera

Kan jag faktiskt inte skriva här Rodnar


   
SvaraCitera

Kramat en kille vars föräldrar ansåg det som "sexuellt" i sammanhanget. Fast om vi ska utgå efter statens syn på hur allvarligt ett brott kan vara så är jag nog värre än en massmördare för även jag har laddat ner filer från olika sidor..


   
SvaraCitera