Aviseringar
Rensa alla

Vad är det viktigaste målet med ditt liv?


Ämnesstartare

Ja, vad är ditt personliga viktigaste mål? Jag vet nog inte mitt. 
Att skaffa familj? Karriär? Lycka? Vad?


   
Citera

Att försöka förstå känslor o grejer.


   
SvaraCitera

Vet inte, och är rätt nöjd så. Hade en massa mål för några år sedan, nu vill jag mest försöka hålla mig mållös och pragmatisk. Men att hela tiden få upptäcka nya saker och gå i nya riktningar är väl ett mål i sig kanske.

Vill mest inte vara uttråkad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att göra världen till en bättre plats, åtminstone för några men allra helst för många. Låter kanske inte personligt men det är det för mig. 


   
SvaraCitera

Att utnyttja och göra det bästa av tiden man har. Uppfylla sina behov och önskningar så mycket som möjligt, ta risker, lära sig nya roliga saker, samla upplevelser, att göra det bra för sig. Så.. lycka i princip!


   
SvaraCitera

Lärt mig av sims

he
he


   
SvaraCitera
Kudhos

Vara så swole att mina axlar sticker ut ur kistan.

nä men shit finger här kommer du med sånna existensiella frågor när jag sittter och ska plugga för en tenta på en lördag morgon. 

Lära mig allt skit tidigt. Tjäna $$$ snabbt och fult. Ta cashen och spendera resten av livet med att ge tillbaka. 


   
SvaraCitera
lax
 lax

hitta mitt intellekt och röst.

äta mycket ost. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Att bli bekväm med den jag är. dvs ta ett steg i taget i den riktingen att jag har möjligheten att vara det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

göra minst 1 bra grej


   
SvaraCitera

Insåg nu att mitt mål är att skapa nån form av subkultur/genre/grej.
Vår generations ögonöppnare inom något område.

Det går inte så bra.


   
SvaraCitera

Nej. Ändrar mig.
Att kramas lite mer.


   
SvaraCitera

Ok nu har jag den. Jag har den på riktigt.

Att hela dygnet ska kännas som mellan klockan 23.00 - 03.00


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Att göra världen till en bättre plats, åtminstone för några men allra helst för många. Låter kanske inte personligt men det är det för mig. 

Hjärta


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Bara sådana där töntiga saker som får stanna kvar där de befinner sig; i min hjärna.


   
SvaraCitera