Aviseringar
Rensa alla

Vad är detta för känsla.


Ämnesstartare

Vet inte om jag postade i rätt forum nu. Men jag chansar.

Tidigare idag vid 4 tiden drabbades jag av en jävligt dålig känsla i magen, och den har hållt i sig hela dagen. Det är så jävla jobbigt. Är orolig och allt känns konstigt. Jag oroar mig för att något hänt någon nära till mig, eller att det kommer hända något.

Vet att en gång när jag hade denna känslan så plingade det på dörren och då hade någon kört över våran katt. Kanske därför jag är extra orolig nu.
Men vissa gånger när känslan kommit krypande så har den försvunnit på 20 minuter och inget har hänt!

Någon som vart med om samma sak och kanske har något tips på hur i helvete jag skall bli av med denna hemska känslan? Eller något som har en förklaring på vad det kan vara för fel på mig.
Kan ju inte ens sova!

P.s Orkar inte med massa folk som skall vara roliga/ironiska eller bara jävliga. Håll ert skit för er själva.


   
Citera

är UM en doktor elr lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är nog bara vanlig oro/obehagskänsla som går över av sig självt, men om den sitter i ett längre tag borde du kanske gå och kolla upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och tror du detta är en sjukdom eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det är nog bara vanlig oro/obehagskänsla som går över av sig självt, men om den sitter i ett längre tag borde du kanske gå och kolla upp.

Aa, det är ju det som är sjukt jobbigt. Man vill ju ringa alla man känner hela tiden för att kolla att allt är okej , fast det egentligen bara är jag som sitter och nojjar =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försök att tänka på roliga tankar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå, hade du den där känslan INNAN det plingade på dörren och din katt var död?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buppboll:

Man vill ju ringa alla man känner hela tiden för att kolla att allt är okej , fast det egentligen bara är jag som sitter och nojjar

det är det nog, försök slappna av bara och

Harpyja:

Försök att tänka på roliga tankar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slashy:

är UM en doktor elr lol

Har jag sagt något om att jag är sjuk eller? Och föresten kan du inte läsa vad jag skrev?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Vadå, hade du den där känslan INNAN det plingade på dörren och din katt var död?

Yes hela kvällen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Vadå, hade du den där känslan INNAN det plingade på dörren och din katt var död?

Hon är ett medium ofc :pp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Hon är ett medium ofc :pp

Hade jag vart ett medium hade jag antagligen inte behövt skapa en tråd här, där 70 % av svaren är svar från mobbade idioter som tar igen från sin taskiga skolgång via en dataskärm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buppboll:

Hade jag vart ett medium hade jag antagligen inte behövt skapa en tråd här, där 70 % av svaren är svar från mobbade idioter som tar igen från sin taskiga skolgång via en dataskärm.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buppboll:

Yes hela kvällen.

Du kanske är synsk? Det är en gåva! Ta väl hand om den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ångest. Duh.


   
SvaraCitera