Aviseringar
Rensa alla

Vad är detta för känsla.


Ämnesstartare

ennui, kallas det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Du kanske är synsk? Det är en gåva! Ta väl hand om den.

Haha nej det tror jag däremot inte. Det är som sagt bara en jävligt bäng känsla [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buppboll:

Hade jag vart ett medium hade jag antagligen inte behövt skapa en tråd här, där 70 % av svaren är svar från mobbade idioter som tar igen från sin taskiga skolgång via en dataskärm.

[sad]Elakt sagt[sad]

OnT: Känslan kallas ångest, håller det i sig finns psykofarmaka, försvinner det såär det inget farligt, alla upplever det, jag t ex under hela grundskolan då jag blev svårt mobbad[n][n][n][n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Ångest. Duh.

Mm fick fram det när jag googlade. Men inga andra saker stämde in. Det är liksom bara denna känsla. Inga svettningar och hjärtklappningar och skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buppboll:

Mm fick fram det när jag googlade. Men inga andra saker stämde in. Det är liksom bara denna känsla. Inga svettningar och hjärtklappningar och skit.

Man måste inte ha alla symton, ett symton räcker. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

[sad]Elakt sagt[sad]

OnT: Känslan kallas ångest, håller det i sig finns psykofarmaka, försvinner det såär det inget farligt, alla upplever det, jag t ex under hela grundskolan då jag blev svårt mobbad[n][n][n][n]

Bara elakt mot dom som inte kan komma med vettiga svar, utan bara förpestar trådar med sina kommentarer.

Asså [shake] det låter inte roligt. Men kan inte finna en anledning till att ha det. Har inget som tynger mig direkt . Ingen som jag mår speciellt dåligt över heller . Blir till att googla ännu mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Man måste inte ha alla symton, ett symton räcker. [crazy]

Fan vad jobbigt, har kompisar som har panikångest. Inget jag vill åka på direkt. Jag som trodde mitt liv var perfekt [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buppboll:

Haha nej det tror jag däremot inte. Det är som sagt bara en jävligt bäng känsla

Jaha, ja nä. Okej. Är det som den känslan kvällen innan börjar i en ny skola? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buppboll:

Fan vad jobbigt, har kompisar som har panikångest. Inget jag vill åka på direkt. Jag som trodde mitt liv var perfekt

Äh, alla har väl det nångång. Du verkar iaf inte ha det regelbundet [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buppboll:

Asså det låter inte roligt. Men kan inte finna en anledning till att ha det. Har inget som tynger mig direkt . Ingen som jag mår speciellt dåligt över heller . Blir till att googla ännu mer

Om du är mellan kanske 12-20 år kan det ju också vara puberteten som spelar in, det är naturligt att både flickor och pojkar i puberteten får ångest och mår dåligt utan någon direkt anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, det är som ett sorgemoln kommer över en ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Igen [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Jaha, ja nä. Okej. Är det som den känslan kvällen innan börjar i en ny skola? [cute]

Haaha, nej. Då vet man ju varför man är orolig [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Om du är mellan kanske 12-20 år kan det ju också vara puberteten som spelar in, det är naturligt att både flickor och pojkar i puberteten får ångest och mår dåligt utan någon direkt anledning.

Jag är 20 [smile] Trodde puberteten var över för länge sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där är magkänslan. En del har den, andra inte. Jag har den och den har alltid rätt. Hähähäh...


   
SvaraCitera