Aviseringar
Rensa alla

Vad är detta för något


Paseo
Ämnesstartare

den här busschaffisen ville ju komma till mig efter jobbet. vi träffas ba när han kör mig hem med bussen så han ba "ah jag slutar om 1 timme jag kan komma till dig då om du vill" å han kom tillbaka efter 1 timma

hade ju dötrevligt men ehhhh efter detta har jag inte sett till honom. 

VAD ÄR DETTA SOM ÄR PÅ BILDERNA NEDAN?

ok jag har inte hans nummer eller facebook eller nånting, ba hans förnamn. vet ej var han bor ingenting. efter han hade åkt hittade jag den lilla röda saken på bilderna nedan i min säng. jag trodde det va nån kundvagnsgrej eller nåt han glömt ba. men nu har jag sett andra busschaffisar ha dessa saker hängandes i byxorna. jag har fått en teori: kan detta vara en otroligt viktig grej som man inte får tappa bort? vet ni vad det kan vara? grejen är ju den att han brukade köra mig minst en gång i veckan förut och nu har varken jag eller någon av mina kompisar som åker för samma bussföretag sett till honom sen han var hos mig. HAR HAN FÅTT SPARKEN FÖR ATT HAN GLÖMDE DENNA GREJ HOS MIG? Ska jag göra nånting eller ba skita i allt. VAD ÄR DET FÖR GREJSIMOJS???

6fcfmd.jpg

qo8sgm.jpg


   
Citera
Paseo
Ämnesstartare

asso jag vet inte varför jag alltid säger en massa saker som är helt orelevant uhhh

hoppas ni kan hjälpa mig iaf  Ledsen


   
SvaraCitera

Säkerligen en grej de stämplar/loggar in med bara, han kan knappast fått sparken pga det.


   
SvaraCitera
Kudhos

Det är en nyckel. 🙂


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

jag suddade lite så det blir lättare att läsa hihi. 


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Kudhos:
Det är en nyckel. 🙂

nyckel till vad? inte till bussen hoppas jag


   
SvaraCitera
Lounge

knullar du m random busschaffisar?? <3


   
SvaraCitera
Lounge

pga nyckel i säng..


   
SvaraCitera

Paseo: efter han hade åkt hittade jag den lilla röda saken på bilderna nedan i min säng.

Paseo: men nu har jag sett andra busschaffisar ha dessa saker hängandes i byxorna

Vågar man fråga vad som hände? Blink


   
SvaraCitera
Kudhos

Paseo:

nyckel till vad? inte till bussen hoppas jag

Dörrar, skåp, annat. Sånt istället för sån där pin-kod grej typ. Det är nog ingen fara att han har glömt dem. De är inte personliga oftast. Du kan nog simma lugnt. 🙂


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

jag vet faktiskt inte vad som flög i mig det va väldigt konstigt gjort av mig men nu har jag provat det å då blev jag en livserfarenhet rikare hihi och kommer def inte göra om det

jag tror han har fått sparken faktiskt för jag har ju inte sett han såg han jämt förr


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

han kör buss ganska dåligt också pga surfar ba på youtube kör nästan i diket


   
SvaraCitera

hittade en gul sån 1 gång i mitt rum, säkert från nåt badhus lr nåt :$   


   
SvaraCitera
Lounge

hur gammal?


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Lounge:
hur gammal?

han är 21 uhhh inga gobbar


   
SvaraCitera