Aviseringar
Rensa alla

Vad är dina dåliga vanor?


fistforfight:

Jag kan prioritera hur mycket jag vill men det går åt helvete ändå. [shake]

Stackare[n]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Jag fick kritik för några år sedan att om jag och någon annan hade olika åsikter i någon jävligt smakbetonat (typ film, musik eller liknande), framförallt om jag tyckte något vad dåligt och den tyckte det var bra så kunde jag säga att mitt tycke var det rätta på ett väldigt otrevligt sätt. Men efter en kompis konfronterade mig med detta så har det blviit bättre, tror/hoppas jag.


   
SvaraCitera

Jag kommenterar filmer.
Jag kommenterar filmen extra mycket om den är dålig och är baserad på en bok jag gillar, då blir det buttert mummel i stil med "så där gick det inte alls till".

Jag är en extremt dålig förlorare. Jag är en extremt dålig vinnare.
Jag är helt enkelt totalt odräglig att spela spel med.


   
SvaraCitera
nrg89
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag är en extremt dålig förlorare. Jag är en extremt dålig vinnare.
Jag är helt enkelt totalt odräglig att spela spel med.

Ja, fan, det är jag med. Om jag faktiskt vinner får alla höra det i dagar efteråt.


   
SvaraCitera

Brukar alltid fasta med blicken på olämpliga ställen och hamnar i min egna lilla värld.

exp. En tjej kliver på bussen hon sätter sig jag fastnar med blicken på henne och börjar tänka på allt mellan himmel och jord och man får en blick av henne tillbaka typ Ditt-äckliga-jävla-as-sluta-glo-eller-skaffa-dig-en-tv.


   
SvaraCitera

Lekerkung:

exp. En tjej kliver på bussen hon sätter sig jag fastnar med blicken på henne och börjar tänka på allt mellan himmel och jord och man får en blick av henne tillbaka typ Ditt-äckliga-jävla-as-sluta-glo-eller-skaffa-dig-en-tv.

Haha!


   
SvaraCitera

Mitt problem är att jag inte kan göra läxor ordentligt då jag alltid blir störd av något...

Men ändå är det konstigt eftersom att jag har hoppat över en klass[cool]


   
SvaraCitera

Tilda1988:

vågar inte säga vad jag tycker


   
SvaraCitera

jag missar alltid bussen


   
SvaraCitera

Lekerkung:

exp. En tjej kliver på bussen hon sätter sig jag fastnar med blicken på henne och börjar tänka på allt mellan himmel och jord och man får en blick av henne tillbaka typ Ditt-äckliga-jävla-as-sluta-glo-eller-skaffa-dig-en-tv.

jag brukar vara den tjejen [cute]


   
SvaraCitera

Nachac:

Kommenterar filmer. När något inte stämmer eller när något bara är löjligt. Det bara fubblar ut.

Om jag tycker att något är löjligt gjort, eller att bara filmen, enligt mig, är as dålig, så sitter jag och suckar och stönar osv.


   
SvaraCitera

jag gillar yngre killar


   
SvaraCitera

Jag vill få allt gjort, gör det så snabbt så möjligt.
Det är den sämta vanan jag har, jag fick/får inte de betygen jag förtjänar pga ''jag har alltid bråttom'' och måste göra det snabbt, vilket leder till att det blir fel.

En annan vana är att jag tror att folk försöker kontrollera/bestämma över mig medans de vill bara hjälpa mig, då blir jag bitchig som fan.


   
SvaraCitera

Har inga. [smile]


   
SvaraCitera