Aviseringar
Rensa alla

Vad är ditt vanligaste/konstigaste svärord?


Ämnesstartare

Hah ojj, my bad!! Tror inte du är min bror för han är ingen dubbelbyggande knegare Söt

Knegaren:
Inte för att vara en besserwisser men fikus är faktiskt en växtSöt vilket sammanträffande förresten jag tror min syster kallade mig det en gång haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"gudars skymning", "spunk", "sjuttsingen" och "attans bananer"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Medans alla svär med mat i full hå och könsord så svär du med dessa "gammaldags" svordomar. Hur kommer det sig? 

MissAnox:
"gudars skymning", "spunk", "sjuttsingen" och "attans bananer"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe du är nog inte min syster heller för hon är inte sicillianare...om det nu heter såRodnar

sicilianmind:
Hah ojj, my bad!! Tror inte du är min bror för han är ingen dubbelbyggande knegare Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Medans alla svär med mat i full hå och könsord så svär du med dessa "gammaldags " svordomar. Hur kommer det sig?

Har införlivat några klassiska svärord också, men de nämnda är de mest udda. Kristen uppväxt tror jag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahhahaha!! Jodå, rätt Mycket glad

Knegaren:
Hehe du är nog inte min syster heller för hon är inte sicillianare...om det nu heter såRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaaaa ofta??!! Först tänkte jag italienare men vet inte hur italiens relation till sicillien ser ut, ändå har man vart där 6 gångerRodnar

sicilianmind:
Hahahhahaha!! Jodå, rätt Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan faktiskt vara så. Är ifrån en katolsk familj, brukar höra mormor svära en massa udda ord haha Galen

MissAnox:

Har införlivat några klassiska svärord också, men de nämnda är de mest udda. Kristen uppväxt tror jag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAAR DUU?!??! PMa på direkten! I alla fall, jag brukar ibland vara rebell och säga att jag är italienare för det är lättare för personen att kartlägga än om man säger att man är sicilianare. Reaktionen blir oftast "jaha" medd zero expression. Relationen är väl...fint, typ som Gotland till Sverige antar jag? Söt. Summa - italienare och sicilianare är samma skit.

Knegaren:
Vaaaa ofta??!! Först tänkte jag italienare men vet inte hur italiens relation till sicillien ser ut, ändå har man vart där 6 gångerRodnar


   
SvaraCitera
höna

Har börjat a la hem till midgård: balders balle osv


   
SvaraCitera
höna

Säger balle rätt ofta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajskorv

._.

Eller "men förihelveteeeEEEE" (liksom ökar volymen på slutbetoningen)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När en av mina kusiner var yngre ville jag inte använda mina vanliga starka svärord framför honom, så jag började av någon anledning ersätta dem med "korv och makaroner!" och "gurkmeja!". Händer fortfarande att jag använder dessa ord som svärord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säger 'fucking jävla' hela tiden nu för tiden.. hm och 'skithelvete/ helvetes skit' och 'men va faaan' 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: r "en jävla testikel".

hahah gillar den 


   
SvaraCitera