Aviseringar
Rensa alla

vad är du beroende av?


mynona

dazed:

Har tänkt på ditt tänkande i mina tankar just nutråden någon gång, tror det är jävligt smart att skriva ner allt möjligt skit så där, tror man tänker bättre kring det då, hjärnan lägger i femte växeln.

Chibibbi:

Haha, tack! Tror också det är bra i det syftet att man själv lättare får en bild av vad det faktiskt är man säger, om man uttalar tankarna rent konkret och rätt fram.

Jag håller med om det här. Det är en anledning till varför jag själv kan säga vad jag tycker i diskussioner: bara att utrycka sig får en att förstå sig själv bättre och fundera över sina egna åsikter och resonemang. Tänk att du är full, Dazed.


   
SvaraCitera

mynona:

Jag håller med om det här. Det är en anledning till varför jag själv kan säga vad jag tycker i diskussioner: bara att utrycka sig får en att förstå sig själv bättre och fundera över sina egna åsikter och resonemang. Tänk att du är full, Dazed.

Det är inte så farligt, briljansen är fortfarande intakt


   
SvaraCitera
mynona

dazed:

Det är inte så farligt, briljansen är fortfarande intakt

Inte jantelagsetiketten dock[no-no]


   
SvaraCitera

mynona:

Inte jantelagsetiketten dock

Brukar den finnas där?


   
SvaraCitera
mynona

dazed:

Brukar den finnas där?

Jaa, det ligger möjligen på gränsen, men eventuellt självberöm brukar balansera på rätt sida av "Klädsamt skämtsamt jag-ironiserar-kring-mig-själv-på-ett-småputtigt-och-därför-ursäktligt-vis", vilket hjälpligt bevarar jante


   
SvaraCitera

mynona:

Jaa, det ligger möjligen på gränsen, men eventuellt självberöm brukar balansera på rätt sida av "Klädsamt skämtsamt jag-ironiserar-kring-mig-själv-på-ett-småputtigt-och-därför-ursäktligt-vis", vilket hjälpligt bevarar jante

du är grym (välj betydelse själv)


   
SvaraCitera
mynona

dazed:

du är grym (välj betydelse själv)

Tror båda betydelser fungerar här - jag är grym just för att jag är så grym, är nog den betydelse som syftas och därför behövs inget val göras


   
SvaraCitera

mynona:

Tror båda betydelser fungerar här - jag är grym just för att jag är så grym, är nog den betydelse som syftas och därför behövs inget val göras

[love]


   
SvaraCitera

uttryck


   
SvaraCitera

*vit choklad


   
SvaraCitera

nikotin o koffein


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

korv


   
SvaraCitera
höna

kakor, tårtor och sånt[blush]


   
SvaraCitera
seasaw

tycks aldrig tröttna??? kan äta hur många som helst känns det som
Image


   
SvaraCitera