Aviseringar
Rensa alla

vad är du mest rädd för?


Ämnesstartare

vet inte vad det ska stå här men aja:)


   
Citera

Annat; rovdjur, flygplansolyckor, båtolyckor.


   
SvaraCitera

Valar..


   
SvaraCitera

Varför?

froggygog:
Valar..


   
SvaraCitera
mynona

Mina rädslor har mest med mitt relationsliv och känslor att göra. Rädsla för resignation, tiden och bortslösade liv. 

Jag är inte ett dugg rädd för jordens undergång och krig, jag är inte rädd för att dö. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Mina rädslor har mest med mitt relationsliv och känslor att göra. Rädsla för resignation, tiden och bortslösade liv. 

Jag är inte ett dugg rädd för jordens undergång och krig, jag är inte rädd för att dö. 

jag är jävligt rädd för att dö fast än jag vill dö ibland.


   
SvaraCitera
mynona

sarab00:

jag är jävligt rädd för att dö fast än jag vill dö ibland.

det var synd. jag är inte alls rädd för döden, men det verkar normalt, dvs vanligt, för folk att vara det, och det tycker jag verkar prägla dem mycket. 


   
SvaraCitera

Jag är orädd.


   
SvaraCitera

något annat 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

det var synd. jag är inte alls rädd för döden, men det verkar normalt, dvs vanligt, för folk att vara det, och det tycker jag verkar prägla dem mycket. 

Grejen är att det spelar ingen roll om jag är 70-90 och dör sovandes. det är ok. men att bli skjuten eller på jordens undergång, inte fan vet jag hur man dör då men att dö sovandes är helt ok för mig. Mycket glad


   
SvaraCitera

är inte rädd för ngt


   
SvaraCitera
mynona

sarab00:

Grejen är att det spelar ingen roll om jag är 70-90 och dör sovandes. det är ok. men att bli skjuten eller på jordens undergång, inte fan vet jag hur man dör då men att dö sovandes är helt ok för mig. Mycket glad

Ja, det låter inte konstigt i mina öron. Du har säkert svaret på varför om du tänker efter


   
SvaraCitera
reben

e ju bull om d blir krig

undergången hoppas jag isf går fort men e nog mer rädd för krig, leder ju till massa tråkiga saker.

inget av detta har dock med att dö o göra :S:S:S


   
SvaraCitera

Att barn ska sluta tycka om mig. 


   
SvaraCitera

Döden


   
SvaraCitera