Aviseringar
Rensa alla

Vad är egentligen oskulden?


Ämnesstartare

`Jag undrar vad är egentligen oskulden för något...?

Kan man bli av med oskulden om man har sex med någon av samma kön? Eller är det bara den vanliga kuk i fittan grejen?
Isf hur många cm måste han tränga in i en,hur länge måste han vara inne? Eller vad krävs egentligen för att man ska bli av med oskulden??

Förlåt för korkade frågor,men jag undrar faktist!!

(förövrigt tycker jag att den där oskuldsgrejen är sjukt omodern och borde avskaffas [no-no])


   
Citera
Ämnesstartare

om man gör det ordentligt på en gång så slipper man fundera över sånt där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad menar du med att den där oskuldsgrejen borde avskaffas? för jag förstår inte

jag tycker väl att man blir av med oskulden om man har sex men nån av motsatt kön, men det är kanske bara jag som tycker så.
är man homo tycker man säkert annorlunda[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orka definitioner, man är av med oskulden när man känner att man är det [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

levautanperfektion:

vad menar du med att den där oskuldsgrejen borde avskaffas? för jag förstår inte

jag tycker väl att man blir av med oskulden om man har sex men nån av motsatt kön, men det är kanske bara jag som tycker så.
är man homo tycker man säkert annorlunda

Jag tycker hela grejen med oskulden är sjukt överskattad...
Alla tycker det här med oskulden är såååååå märkvärdigt!
och att man ska vänta på den rätta och inte ge sin oskuld till vem som helst och den man ger sin oskuld glömmer man ALDRIG åh bla,bla,bla,bla bla!
Kan inte första gången man har sex bara vara första gången utan att man behöver dra in en massa annat.. det är det jag menar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillapyret:

Kan inte första gången man har sex bara vara första gången utan att man behöver dra in en massa annat.. det är det jag menar

ok ja förstår nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera