Aviseringar
Rensa alla

Vad är egentligen vettigast?


Ämnesstartare

Att vara emot Obama för att han är svart, eller för att han heter Hussein? [tard]

Min kompis röstade på alternativ 2!


   
Citera

Run Riot:

Att vara emot Obama för att han är svart, eller för att han heter Hussein?

Min kompis röstade på alternativ 2!

Att han fullföljer det han stått och pratat om och gör en possetiv förändring i USA.

Men egentligen kunde jag inte bry mig mindre om usa, det är ett riktigt skräp land tycker jag.

Sen om man vill skoja till det så kan man ju säga att det heter ju VITAhuset av en anledning. 😛 (skämt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MikaelH:

Sen om man vill skoja till det så kan man ju säga att det heter ju VITAhuset av en anledning. 😛 (skämt)

[bigsmile] Min kompis ägnade ungefär 20 minuter idag åt att försöka övertala mig att Obama inte är bra för att han heter Hussein. Hon tycker inte om McCain heller, men "det låter bättre" enligt henne.


   
SvaraCitera

Run Riot:

Att vara emot Obama för att han är svart,

Just precis....


   
SvaraCitera

Mest vettigt är att vara emot Obama för att han är 186 cm lång!


   
SvaraCitera

Mataano:

Mest vettigt är att vara emot Obama för att han är 186 cm lång!

Och varför det?
Jag är 188cm lång.


   
SvaraCitera

MikaelH:

Och varför det?
Jag är 188cm lång.

För att det är precis lika meningslöst att döma någon efter längd som det är att döma någon efter hudfärg eller namn!


   
SvaraCitera

Båda såklart[confused]


   
SvaraCitera

Mataano:

För att det är precis lika meningslöst att döma någon efter längd som det är att döma någon efter hudfärg eller namn!

Jaha det var ironi. Jag trodde du var seriös. 🙂


   
SvaraCitera

Tycker att det är vettigast att vara emot Obama för att han är gift med en svart kvinna, man kan väl inte älska ett djur?

(Fan vad tung jag är som hittade på den där bara sådär, ge mig en medalj)


   
SvaraCitera

LitenPenis:

Tycker att det är vettigast att vara emot Obama för att han är gift med en svart kvinna, man kan väl inte älska ett djur?

(Fan vad tung jag är som hittade på den där bara sådär, ge mig en medalj)

I lol'd


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera