Aviseringar
Rensa alla

Vad är eran största rädsla?


Little-Traci:
Oj det  finns typ mycket?Förvånad men typ att mina föräldrar/kompisar ska komma på vad jag har gjort.. Att inte kunna prestera.. Att det ska hända nåt med min familj..Att Niki & The Dove skulle sluta göra musik..Att det skulle hända nåt med mina vinylskivor..

Alla har vi hemligheter right? hemligheter vi inte vill att nån ska få reda på ^^FörvånadCensur

Eller så gör vi allt med flit. Jag är tvärtom, hitta rätta tillfällen som man kan avslöja hemligheterna på det funkar bra. Ursäkter Blink Lite skrämmande kul Mycket glad


   
SvaraCitera

Har inga rädslor faktiskt. 
Spelar ingen roll vart jag är så länge jag har min fantasi och kan smyga. Hålla mig i rörelse. Är väl mer rädd för att bli tagen av polisen för jag kan inte svåra ord. Varit nära olyckor men tror att ju mer snabba reflexer man har och kan kontrollera de så går allt bra. Behöver inte tänka alltid, vara mer som ett djur. Hade vart kul och få hjälpa polisen med visa vägen Galen


   
SvaraCitera

att aldrig må bra påriktigt igen


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Eller så gör vi allt med flit. Jag är tvärtom, hitta rätta tillfällen som man kan avslöja hemligheterna på det funkar bra. Ursäkter Blink Lite skrämmande kul Mycket glad

HAHAH hm nja asså tänk hur stämningen skulle bli? Söt hehe det kanske skulle bli en STOR skandal med STOOORA diskussionerFörvånadCensurGalen 


   
SvaraCitera
Lokes

Att min familj är ute o åker och jag är själv hemma och dom är med om en hemsk bilolycka o dör, därför följer jag alltid med så vi kan dö tillsammans och jag inte blir lämnad kvar


   
SvaraCitera
Lokes

Lazarus:
Jag har flera saker egentligen. Djupt vatten, public speaking, arbetsintervjuer och spindlar.

Det också


   
SvaraCitera
Lokes

123fendas:
Att jag aldrig kommer att få flickvän Söt

Det också


   
SvaraCitera
Lokes

Långa män i 50 års åldern som är lite biffiga och tar plats


   
SvaraCitera
Lokes

Män som har en hand större än mitt huvud


   
SvaraCitera
Lokes

Regeringen


   
SvaraCitera