Aviseringar
Rensa alla

Vad är fel?


Ämnesstartare

Hejsan jag har sedan ett år tillbaka vart tillsammans med min flickvän (sambo sedans 4 månader tillbaka).
Jo det är såhär att hon har ALDRIG fått en orgasm, inte via sig själv eller mig/ex. Hon har heller ingen sex "längtan" om man nu kan säga så. Jag har inte försökt ha sex med hon på 1 vecka nu och hon verkar inte tänka på det alls, hur är det möjligt? Det ligger ju i våran natur att vara "kåta". Men hon verkar aldrig ha haft något intresse av det, med tanke på att hon aldrig onanerat under sina 20 år vilket jag finner helt rubbat.
Jag har gjort allt som ska få en tjej att komma, stimulerat inre g-punkten tills jag fått för ont i fingrarna, fipplat med klitoris som en galning men hon klarar inte av kittlandet. Testat ett x antal ställningar. Hon stönar som fan och vrider sig vid inre g-punkts stimulering men verkar inte kunna släppa ut det[cry]
Tror verkligen inte det är något fel på mig, vi älskar varandra och hon finner mig "perfekt" lol. Iaf, jag blir knäpp på detta, enligt mig är ett dåligt sex liv inget sunt förhållande. Jag har totalt tappat hoppet om att kunna ge hon en orgasm och jag tycker sexet suger när det är så ensidigt. Så jag frågar nu er, har ni varit med om något liknande? Vad fan ska jag göra?: / Det är som att hon föddes utan sexuellt intresse[n]
Mvh


   
Citera
Ämnesetiketter

Badabing:

Vad fan ska jag göra?

Du ska prata med HENNE. Det kanske finns en anledning till varför hon inte har ett 'sexuellt intresse'.


   
SvaraCitera

vissa är asexuella

annars e d inget ovanligt med tjejer som aldrig fått orgasm


   
SvaraCitera

Hon är väl helt enkelt asexuell, det är en lika verklig sexualitet som heterosexualitet och är ingen myt eller sjukdom om du trodde det.


   
SvaraCitera

Badabing:

Det ligger ju i våran natur att vara "kåta"

Har hört att vissa flickor(Ganska få tror jag) får inte den lilla rushen av testosteron som är naturlig när de är foster och därför har får de ingen sexlust.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]Eller så är du helt kass i sängen[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

[y]Eller så är du helt kass i sängen[n]

Tror jag inte.


   
SvaraCitera

Ta reda på ifall det finns något som gör henne upphetsad, någon fantasi eller något. Prata med henne om det hela, berätta hur du känner kring det, och fråga henne när hon haft det som skönast och vad du gjorde då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Badabing:

Tror jag inte.

Fråga så får du se[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asexuell är hon nog inte eftersom du säger att hon "stönar som fan" när du stimulerar g-punkten. Om hon var asexuell skulle hon inte ha sex överhuvudtaget om hon nu inte gör det helt för din skull.
Hon kanske bara är väldigt hämmad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Fråga så får du se[y]

Hon säger att jag är den bästa hon haft av dom få hon varit med (2st), jag är tydligen den enda sin försökt få hon att komma och ansträngt mig. Nu var det ur vägen.

Till er andra, vi har pratat om det men det leder ingen vart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Badabing:

Hon säger att jag är den bästa hon haft av dom få hon varit med (2st), jag är tydligen den enda sin försökt få hon att komma och ansträngt mig. Nu var det ur vägen.

Till er andra, vi har pratat om det men det leder ingen vart.

Hmm sedan tror jag faktist inte om någon som var dålig i sängen frågat om personen var det jag tror iaf inte att jag hade sagt fan va kass du var till personen

fattar du inte så säg till va:P


   
SvaraCitera

klasbengt:

Om hon var asexuell skulle hon inte ha sex överhuvudtaget om hon nu inte gör det helt för din skull.

De flesta asexuella personer som är i ett förhållande har sex...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

De flesta

Ja jo, för partnerns skull då.
Det är väl ganska jobbigt att leva ihop med någon som vill ha sex när man själv är totalt ointresserad, det funkar ju inte, så man ställer upp.
Läste om nåt par som var asexuella båda två och dom hade aldrig sex utan myyyste bara.


   
SvaraCitera

klasbengt:

Ja jo, för partnerns skull då.
Det är väl ganska jobbigt att leva ihop med någon som vill ha sex när man själv är totalt ointresserad, det funkar ju inte, så man ställer upp.

Ja, så klart man gör, anser du att det är något konstigt eller fel med det? [crazy]

klasbengt:

Läste om nåt par som var asexuella båda två och dom hade aldrig sex utan myyyste bara.

Ja om båda är asexuella så. [y]


   
SvaraCitera