Aviseringar
Rensa alla

vad är för många?


loita
Ämnesstartare

idag satt jag och min kompis och snackade sex och typ saker vi varit med om och tog bla. upp en gång i skolan när samtalet kom upp hur många alla legat med, då var de tre oskulder, 2 som legat med 1 och så jag och min kompis i samtalet och då kände vi att nä nu står vi tysta, kändes fel eftersom två var religiösa och hennes kille vart as sur för att hon sa just de "vågade inte säga hur många jag legat med" han vet för övrigt och vägrar få höra hur många hon har legat med,

så hur tycker alla ni?
Tjejer vad är för många för att ni ska tycka en kille legat med för många
Killar hur många för att ni tycker en tjej legat med för många?


   
Citera

Det beror väl på hur man sköter det.


   
SvaraCitera

tjejer blir slampor vid en[shake]


   
SvaraCitera

När man har fått något sorts men av det.


   
SvaraCitera

Angelize:

Det beror väl på hur man sköter det.

Åt det hållet, beror väl helt på om det handlar om engångsligg eller något mer seriöst.


   
SvaraCitera

Vet inte, kanske vid 1000 att det skulle börja kännas lite överdrivet.


   
SvaraCitera

Nachac:

När man har fått något sorts men av det.

Håller med där.


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Buddah:

Åt det hållet, beror väl helt på om det handlar om engångsligg eller något mer seriöst.

så vad är bäst då egentligen? jag menar jag skulle nog egentligen inte vela ha en kille som haft 25 förhållande på ett år xD eller aa inte om jag var seriös med honom iaf eftersom då blir han helt plötsligt oseriös i mina ögon


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Nachac:

När man har fått något sorts men av det.

Knowledge, Love and Understanding

Citera

vad är ett men av sex? 😛 sjukdom?


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Ending Jon:

Vet inte, kanske vid 1000 att det skulle börja kännas lite överdrivet.

de trodde jag inte en kille skulle säga, go go 😀 [bigsmile]


   
SvaraCitera

loita:

så vad är bäst då egentligen? jag menar jag skulle nog egentligen inte vela ha en kille som haft 25 förhållande på ett år xD eller aa inte om jag var seriös med honom iaf eftersom då blir han helt plötsligt oseriös i mina ögon

25 förhållanden på ett år tror jag dock blir ganska svårt att hinna med ;d 25 ligg är däremot inga problem att hinna med, är väl ganska lite till och med om man är aktiv.


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Buddah:

25 förhållanden på ett år tror jag dock blir ganska svårt att hinna med ;d 25 ligg är däremot inga problem att hinna med, är väl ganska lite till och med om man är aktiv.

ja men jag menade ju lite de just att 25 förhållanden e mkt men inte ligg,
undrade vad du tyckte var bäst att de "höga" antalet onenights eller förhållanden


   
SvaraCitera

Hellre att hon har haft många ONS än flertalet korta, oseriösa förhållanden imho. Men jag vill inte veta hur många hon har haft, lika lite vill jag att hon ska veta hur många jag har..


   
SvaraCitera

loita:

de trodde jag inte en kille skulle säga, go go 😀 [bigsmile]

Fast det beror förstås på omständigheterna, det skulle ju inte vara så kul om hon hade blivit tvingad till det varje gång ;/


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Budolicious:

Hellre att hon har haft många ONS än flertalet korta, oseriösa förhållanden imho. Men jag vill inte veta hur många hon har haft, lika lite vill jag att hon ska veta hur många jag har..

håller med där, dock spelar de mig ingen roll om de vet eller jag, men man ska aldrig fråga om man inte tål höra sanningen

Ending Jon:

ast det beror förstås på omständigheterna, det skulle ju inte vara så kul om hon hade blivit tvingad till det varje gång ;/

klart, fast de är inget man kan ogilla nån för att de blivit tvingade


   
SvaraCitera