Aviseringar
Rensa alla

vad är för många?


loita:

men man ska aldrig fråga om man inte tål höra sanningen

Helt sant. Men jag skulle klara av att höra det, jag anser bara att jag inte har med det att göra, typ..


   
SvaraCitera

Typ max 1. :S


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Budolicious:

Helt sant. Men jag skulle klara av att höra det, jag anser bara att jag inte har med det att göra, typ..

mm känner lika, jag skulle aldrig fråga men heller aldrig bli sur om jag visste, om de inte var flera 100, kanske avtändande xD
min kompis kille blir lixom sur för han tror hon legat med många och hon har sagt inte fler än 20 då blev han surare [rolleyes]

sculptura:

Typ max 1. :S

så du tar hellst av allt en oskuld?


   
SvaraCitera

loita:

klart, fast de är inget man kan ogilla nån för att de blivit tvingade

Nej, såklart inte. Men man skulle undra var hon har tappat sin självaktning nånstans lol


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Ending Jon:

Nej, såklart inte. Men man skulle undra var hon har tappat sin självaktning nånstans lol

joo, man kanske bör vara inlåst om man lyckas med att bli påtvingad av 1000 killar^^'


   
SvaraCitera

loita:

så du tar hellst av allt en oskuld?

Ah lett. Eller en. [smile]


   
SvaraCitera

loita:

Killar hur många för att ni tycker en tjej legat med för många?

1 är för många!!


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

sculptura:

Ah lett. Eller en.

fi fan kom inte hit [bigsmile]


   
SvaraCitera

Men det beror ju på vilken sorts människa det e o hur gammal den e. Blir inte förvånad om en partykille i 20årsåldern har sexat sisådär 20 pers. Har man väl börjat ONSa kan det nog va svårt att sluta. Spelar inte nån större roll om det inte rör sej om gigantiska siffror. Vad som spelar roll är OM personen skulle legat med någon jag känner. Det är äckligt däremot.


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

ms_A:

Vad som spelar roll är OM personen skulle legat med någon jag känner. Det är äckligt däremot.

där håller jag med, jag har kompisar som legat med kilar jag legat med, efter de har jag inte rört killen igen, de blir fel även utan känslor


   
SvaraCitera

loita:

ja men jag menade ju lite de just att 25 förhållanden e mkt men inte ligg,
undrade vad du tyckte var bäst att de "höga" antalet onenights eller förhållanden

Vet faktiskt inte då det aldrig har berört mig i praktiken, men rent teoretiskt så tror jag inte det hade gjort mig något - så länge min egen uppfattning av personen är positiv.


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Buddah:

Vet faktiskt inte då det aldrig har berört mig i praktiken, men rent teoretiskt så tror jag inte det hade gjort mig något - så länge min egen uppfattning av personen är positiv.

okej, låter fint,

tror jag ska sparka in hennes kille här [crazy]


   
SvaraCitera

loita:

joo, man kanske bör vara inlåst om man lyckas med att bli påtvingad av 1000 killar^^'

Antagligen 😉


   
SvaraCitera

Ending Jon:

kanske vid 1000 att det skulle börja kännas lite överdrivet.

men lol, tänkte du för både killar och tjejer i det sammanhangeT?

namensermanpo:

1 är för många!!

´hur kan en vara för många?


   
SvaraCitera

diamond_:

men lol, tänkte du för både killar och tjejer i det sammanhangeT?

Ja, ofta jag vet skillnaden [tard]


   
SvaraCitera