Aviseringar
Rensa alla

Vad är grejen med alla becknarväskor?


Ämnesstartare

Alla i min skola går runt med becknarväskor jag tycker absolut inte de är snygga blablabla, men verkar som trenden ökar

Men de verkar ända vara praktiska. Vad tycker ni? Skulle ni gå runt med en sån.

Tråd redigerad av admin: länk borttagen.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Om en sådan väska är bra eller inte beror väl helt och hållet vad du ska stoppa i den? Lite tuggummi, godis, några pennor eller mobilen? Därför du lär väl knappast kunna trycka ner varken en pärm eller en laptop i den?

Själv kör jag med axelväska eller attachéväska lite beroende på vart jag ska och/eller vem jag ska träffa.


   
SvaraCitera

Min mamma går runt med en midjeväska, vilket rent utseendemässigt är detsamma som becknarväska bara att man bär den annorlunda. Praktiskt är det ju, är bland det säkraste sättet att hålla koll på sina prylar. Särskilt snyggt är det kanske inte, i alla fall inte dem som ortenkillar går runt med. Men beror helt och håller på modell, anser jag. 


   
SvaraCitera

Bot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sgt.sunshine:
Bot

vad nogrant du verkar vara då 😛


   
SvaraCitera

agnesberg:

vad nogrant du verkar vara då 😛

Måste inte vara en bot, men spam oavsett


   
SvaraCitera

ErikMannen97:
Alla i min skola går runt med becknarväskor jag tycker absolut inte de är snygga blablabla, men verkar som trenden ökar

Men de verkar ända vara praktiska. Vad tycker ni? Skulle ni gå runt med en sån.

Tråd redigerad av admin: länk borttagen.

Alltså snyggt, kanske, mer praktiskt kan det vara. Jag har funderat på om jag ska skaffa en sån för man vill ju kunna ha plånboken på nått bra ställe.


   
SvaraCitera

Jag använder en axelväska som jag använder till typ allt och ser absolut inget fel med en becknarväska. En becknarväska är säkert jättebra om du inte vill ha saker i dina fickor, den är mindre än en axelväska men större än dina fickor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man använder väl becknarväskor för att se populärt ut eller?


   
SvaraCitera

Olycklig:
Jag använder en axelväska som jag använder till typ allt och ser absolut inget fel med en becknarväska. En becknarväska är säkert jättebra om du inte vill ha saker i dina fickor, den är mindre än en axelväska men större än dina fickor.

Finns byxor med rätt stora fickor dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga youngbov eller vad han hette


   
SvaraCitera