Aviseringar
Rensa alla

vad är grejen med Miley Cyrus?


Ämnesstartare

Varför flippar hon ut? Jag menar hon är rolig att kolla på men känns konstigt.


   
Citera
Ämnesstartare

Hon vill väl ha uppmärksamhet. Inte konstigare än vanliga tjejer som lägger ut lättklädda bilder på Facebook, hon har bara ett större medium att nå ut via. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon har officiellt lanserat sitt nya märke, som går ut på att hon gör vad hon vill, när hon vill, hur hon vill och bryr sig inte alls om vad andra tycker. Hon kör sitt eget race. Om det är vad hon vill, så tycker jag att det är bra att hon har gasen i botten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi: . Hon kör sitt eget race. Om det är vad hon vill, så tycker jag att det är bra att hon har gasen i botten.

Kanske dt är vem hon alltid har varit eller vill vara? Hon kanske aldrig ville vara disney stjärnan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Kanske dt är vem hon alltid har varit eller vill vara? Hon kanske aldrig ville vara disney stjärnan

Eller så har hon helt enkelt förändrats. Sådant händer. Hon verkar vilja prova något nytt nu och då tycker jag att hon bör göra det om hon vill.


   
SvaraCitera

hon är dum i huvudet. hatar hennes pose med tungan......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Eller så har hon helt enkelt förändrats. Sådant händer. Hon verkar vilja prova något nytt nu och då tycker jag att hon bör göra det om hon vill.

This. Det är knappast konstigt att folk förändras under och efter sin ungdomstid. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu: pose med tungan

1176121_658034870873331_1008563159_n.jpg

Vad är fel med denna menar du? Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah: Vad är fel med denna menar du? Mycket glad

det är samma som i ungdomar symbolen


   
SvaraCitera

så jävla tråkig brud, hon har ju inget eget. hon gör MJ-posen med grab crotch och så tror hon att hon är rockig a la rollings stones lr nåt. sen tror hon att hon är svart med twerkandet också. suck.. om hon ska göra något där hon ska visa att hon är fri and whatever kan hon väl göra det mindre smaklöst, tråkigt och ointressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haters gonna hate


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:
så jävla tråkig brud, hon har ju inget eget. hon gör MJ-posen med grab crotch och så tror hon att hon är rockig a la rollings stones lr nåt. sen tror hon att hon är svart med twerkandet också. suck.. om hon ska göra något där hon ska visa att hon är fri and whatever kan hon väl göra det mindre smaklöst, tråkigt och ointressant.

hater spotted


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

det är samma som i ungdomar symbolen

tycker mileys huvud skulle passa fint som um-logo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu: så jävla tråkig brud

Håller med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon vill inte vara disney längre


   
SvaraCitera