Aviseringar
Rensa alla

Vad är kärlek och sånt till för?


Ämnesstartare

Vad är kärlek och sånt till för? Är den till för bara vissa, Altså inte alla!!!

elr hur är den.. För mig känns det som att den inte är till för mig!!!


   
Citera

Den är till för mig iaf.[smile]

Kärlek är fint.


   
SvaraCitera

det är inget för mig, inget bra iaf


   
SvaraCitera

För vissa bara ja [smile]([sad]?)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Kärlek är fint.

,
Ok, Visst är den fin för dom det funkar för!!! Det är jum även fint att se att det går bra för andra, Jag duger kanske inte för kärlek!!!


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

!!!

SLUTA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GAIA:

SLUTA

Med vad?


   
SvaraCitera

Kärlek är till för alla men man väljer själv om man vill släppa in den eller inte. Kärlek är som vatten och sömn, du måste ha det.


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Jag duger kanske inte för kärlek!!!

Varför inte?


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Med vad?

Göra tre utropstecken. [sad] Blir galen ju!

Iaf. Kärlek är väl mycket mer än att vara kär. Kärlek till personer öht, det tror jag man behöver. Kärlek till musik..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Kärlek är till för alla men man väljer själv om man vill släppa in den eller inte. Kärlek är som vatten och sömn, du måste ha det.

Måste, måste man väl inte... Har man endå ingen chans så är det inget att ha... Alla tjejer jag försökt med säger typ "dum är inte min stil", Du duger inte åt mig" elr du är ful/konstig"....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det bara känns som attt det inte finns nån nytta av det.. Skitonödigt att lägga tid på om man inte har chans endå...


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Måste, måste man väl inte... Har man endå ingen chans så är det inget att ha... Alla tjejer jag försökt med säger typ "dum är inte min stil", Du duger inte åt mig" elr du är ful/konstig"....

Måste man visst. Ingen människa skulle må bra av att leva ett helt liv utan kärlek och nu menar jag all sorts kärlek... du har många år framför dig, klart du kommer få ge och få kärlek.


   
SvaraCitera

Tickstart:

([sad]?)

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Måste man visst. Ingen människa skulle må bra av att leva ett helt liv utan kärlek och nu menar jag all sorts kärlek... du har många år framför dig, klart du kommer få ge och få kärlek.

Äsch, alla tror det... Men så äre inte!!! jag vet väl hur mitt liv ungefär kommer att se ut!


   
SvaraCitera