Aviseringar
Rensa alla

Vad är meningen med livet?


Ämnesstartare

Denna fråga är nästan omöjlig att svara på, i alla fall för mig... Så därför frågar jag dig, vad är meningen med livet egentligen...?


   
Citera
Ämnesetiketter

Att supa och ha sköj [y]


   
SvaraCitera

42.


   
SvaraCitera

det är olika för alla, tkr jag (:
fast en mening är iaf att kämpa[y]


   
SvaraCitera

Man skapar sin egen mening [smile]


   
SvaraCitera

Med andra ord:

Bolly:

Man skapar sin egen mening


   
SvaraCitera

Knulla, supa och förstöra sig själv medan man är ung.


   
SvaraCitera

agitation:

Knulla, supa och förstöra sig själv medan man är ung.

Jag ska fortsätta när jag är gammal också [no-no]


   
SvaraCitera

Floppsen:

Jag ska fortsätta när jag är gammal också [no-no]

Planerar inte att bli så gammal.
Eller så ska jag bara tvärsluta när jag blir trettio, skaffa barn och en mekaniker till man. Jag ska baka paj och ha en egen ateljé på övervåningen i vårat hus. Vi ska ha valldörr in till vardagsrummet där det sa finnas blommor och en blommig soffa.

Fast jag har inte planerat någonting sådär i detalj.


   
SvaraCitera

agitation:

j.

Jag ska supa till jag dör [no-no] nån ungjävel kan man väl se till att nån klämmer ur sig så man har nån som kan köpa sprit åt en på äldre dagar då när benen inte riktigt hänger med[no-no]


   
SvaraCitera

Enligt mig är meningen med livet att lära känna sig själv på djupet och hitta en inre frid.


   
SvaraCitera

Floppsen:

Jag ska supa till jag dör [no-no] nån ungjävel kan man väl se till att nån klämmer ur sig så man har nån som kan köpa sprit åt en på äldre dagar då när benen inte riktigt hänger med[no-no]

Skaffa två, ifall den första inte vill.


   
SvaraCitera

agitation:

Skaffa två, ifall den första inte vill.

Ska skaffa 3 ifall de två första inte vill [no-no] men inte 4 för då blir det en kines [no-no]

Anonyyym:

Enligt mig är meningen med livet att lära känna sig själv på djupet och hitta en inre frid.

Lät tråkigt [sad] inge alkohol? [tard]


   
SvaraCitera

Floppsen:

Lät tråkigt inge alkohol?

Jag anser att alkohol hämmar en människas utveckling. Är man lycklig på riktigt behöver man ingen alkohol. Man tycker iaf inte att det är tråkigt om man inte dricker.


   
SvaraCitera

Anonyyym:

Jag anser att alkohol hämmar en människas utveckling. Är man lycklig på riktigt behöver man ingen alkohol. Man tycker iaf inte att det är tråkigt om man inte dricker.

Jag är lycklig på riktig när det inte är så jälva mycket blod i alkoholomloppet [no-no]


   
SvaraCitera