Aviseringar
Rensa alla

Vad är meningen med livet.


Ämnesstartare

Tjena allihopa, som titeln lyder. 
Det är så att jag har haft dalar och toppar i mitt liv, ibland har jag varit och ibland så känns det som jag inte orkar mer. Jag har försökt att få tjej flera gånger, men tydligen duger man inte till även om man är den här glädje snubben / bra humor, sån blir jag när jag träffar en tjej eller nya kompisar, liksom bjuder på mig själv. När kompisar mår dåligt, så skriver jag alltid till dom att jag finns här om du vill prata osv, för jag hatar när mina nära mår dåligt, men när jag mår dåligt så känns det som att jag inte får något tillbaka från någon. Det går även åt helevte i skolan. Har sjukdomar och blir även sviken av kompisar. Vad finns det för mening. Har börjat träna gym för att försöka få bort det, men det hjälper inte och ibland vill jag inte ens gå till skolan, för jag känner mig som en onödig person. Just nu i mitt liv, så vill jag ha en flickvän, men det känns bara som att man inte kommer få det, för jag är för ful osv. Känns som dom flesta tjejerna man har stött på tänder bara på snygga killar och douchekillar. Finns väl helt enkelt ingen mening att försöka, blir väl att leva själv resten av livet och man lär ju göra något hemskt mot sig själv isf.


   
Citera
Ämnesetiketter

Ibland har man perioder då man mår riktigt skit, jag själv har fått uppleva det alltför väl. Ensamheten har varit fruktansvärd och man kan då alltför lätt börja tro att det kommer att vara så för evigt, även om det sällan stämmer.

Du har ett långt liv framför dig, satsa på att göra något bra av det. Jag förstår att det känns jobbigt just nu, men försök att uthärda det så gott du kan. Det låter som om du har haft otur med de människor du har träffat, men i framtiden har du alla möjligheter i världen att träffa andra människor och hitta en flickvän.


   
SvaraCitera

Påverka 


   
SvaraCitera