Aviseringar
Rensa alla

Vad är mest mobbat?


Ämnesstartare

Schism:
Din rubrik.

DET VAR INTE ETT AV ALTERNATIVEN DU MÅSTE VÄLJA ETT AV ALTERNATIVEN DITT LILLA BUSFRÖ TILL MODERATOR HEHEHEHHE

FruLiten:

gjorde de nyss Ledsen

HEHEHEHE DITT LILLA MOBBOFFER

Storchen84: Schism: Din rubrik.

DET VAR INTE ETT AV ALTERNATIVEN DU MÅSTE VÄLJA ETT AV ALTERNATIVEN HEHEHEHHE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Flink: Vara arbetslös

& klaga/whinea/håna  andra i samma situation samtidigt. sjukt patetiskt 


   
SvaraCitera

Inget av ovanstående. I många fall så kan man själv avgöra om man ska bli mobbad eller inte även fast man inte tänker på det. Kan man inte försvara sig, med ord (eller våld om man gillar det bättre), så blir man ett lätt offer för mobbaren/mobbarna. Det där med att bajsa på sig eller kissa på sig kan dock bli ett problem.

I


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att vara oskuld. blev retat för det redan som 12-åring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Flink: DU MÅSTE VÄLJA ETT AV ALTERNATIVEN HEHEHEHHE

Måste jag inte alls. Lägger härmed även till alternativet "att bara skriva med versaler utan att vara KSENIA".

Hjärta


   
SvaraCitera
penja

tycker ni inte det är mer mobbat att inte kunna knyta skorna än att bajsa på sig?

iof, kanske mobbat om man bajsar på sig jämt. men tänk om det skulle hända! vågar inte rösta på bajsa på sig, om jag skulle råka göra det nån gång. jag menar, man vet ju aldrig! men knyta skor, det är jag åtminstone säker på att jag kan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Måste jag inte alls. Lägger härmed även till alternativet "att bara skriva med versaler utan att vara KSENIA".

Hjärta

JO DET MÅSTE DU HEHEHE ANNARS FÅR DU INTE VARA MED OCH LEKA DÅ FÅR DU SITTA I SKAMVRÅN MED EN STRUT PÅ HUVUDET SOM EN STYGG GOSSE HEHEHE

penja: tycker ni inte det är mer mobbat att inte kunna knyta skorna än att bajsa på sig?

MAN KANSKE ALDRIG LÄRDE SIG DET SOM BARN HEHEHEHHEHE

penja: men knyta skor, det är jag åtminstone säker på att jag kan.

TÄNK OM DU SKULLE FÅ EN STROKE OCH GLÖMMA DET DÅ HEHEHEHEHEHE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Flink: DÅ FÅR DU SITTA I SKAMVRÅN MED EN STRUT PÅ HUVUDET SOM EN STYGG GOSSE

Tvinga migSover

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Tvinga migSover

Hjärta

JAG SÄGER TILL FRÖKEN HEHEHEHEHEHE


   
SvaraCitera
reben

knyta skorna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Flink: JAG SÄGER TILL FRÖKEN

Alltså seriöst, varför skriva med versaler och sen dessutom avsluta med hehehe? Försöker du avsiktligt att få dig själv att framstå som någon ovanlig sällan skådad typ av idiot?

Hjärta


   
SvaraCitera
penja

Herr Flink: MAN KANSKE ALDRIG LÄRDE SIG DET SOM BARN HEHEHEHHEH

och det är väl mobbat om något?

Herr Flink: TÄNK OM DU SKULLE FÅ EN STROKE OCH GLÖMMA DET DÅ HEHEHEHEHEHE

aa dt skulle kunna hända. skulle kunna hända att jag blir arbetslös också, eller byter namn till beata


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Alltså seriöst, varför skriva med versaler och sen dessutom avsluta med hehehe? Försöker du avsiktligt att få dig själv att framstå som någon ovanlig sällan skådad typ av idiot?

THAT'S THE WAY I ROLL HEHEHEHEHE

penja: och det är väl mobbat om något?

HEHEHEHE JO VAR BARA EN FÖRKLARING

penja: aa dt skulle kunna hända. skulle kunna hända att jag blir arbetslös också, eller byter namn till beata

HEHEHEHEHEHE YOUR WORST NIGHTMARE HEHEHEHEHEHE. PÅ TAL OM DET VARFÖR ÄR DET INGEN SOM RÖSTAT PÅ ATT VARA OSKULD OCH HETA BEATA? TYCKER INGEN DET ÄR MOBBAT HEHEHEHE?


   
SvaraCitera
penja

Herr Flink:

HEHEHEHEHEHE YOUR WORST NIGHTMARE HEHEHEHEHEHE. PÅ TAL OM DET VARFÖR ÄR DET INGEN SOM RÖSTAT PÅ ATT VARA OSKULD OCH HETA BEATA? TYCKER INGEN DET ÄR MOBBAT HEHEHEHE?

nä tkr ej det är jättemobbat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Flink: nte kunna knyta skorn

detta var ju "mobbat" redan tidigt  pga visar ju på ens motoriska utveckling

att bajsa på sig på fyllan ses nog i vissa kretsar som ascoolt


   
SvaraCitera