Aviseringar
Rensa alla

Vad är mest obehagligt?


psykiater borde vara med bland alternativen

extra dryga läkare typ


   
SvaraCitera
reben

läkare :((((


   
SvaraCitera
reben

thl*kt N.:
psykiater borde vara med bland alternativen

extra dryga läkare typ

duuuu #intealla


   
SvaraCitera
time
 time

Tandläkare. De söver ner mig med narkos varje gång något större måste göras hehe. 

Alla andra på listan tycker jag om att gå till 


   
SvaraCitera

reben:

duuuu #intealla

när jag säger att jag hatar psykiatrar så menar jag inte alla psykiatrar utan den jävla förhärskande psykiaterrollen och psykiatriarkatet vi har i samhället


   
SvaraCitera

Hur kan det bara vara två som har frisörskräck? Ledsen


   
SvaraCitera

mens: Frisör

Har nu hittat ett par bröder som vet om att hålla konversation på en lagom inte alltid för nosig nivå, klipper bra gör dom också.


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

time: andläkare. De söver ner mig med narkos varje gång något större måste göras hehe.

Var nära att hamna där jag också. Har faktiskt yttrat "kan vi inte prata lite tänder ett tag istället.. och borra sen.. kanske". Uhu.


   
SvaraCitera

Tandis.


   
SvaraCitera

terrormat:
gillar att gå till alla fyra Rodnar


   
SvaraCitera

mens: Frisör

Usch och blä.


   
SvaraCitera

haha har aldrig varit hos varken frisör eller psykolog, I'm not made of money
Är aldrig hos läkaren för det är aldrig nåt fel på mig, men är jag det så är det typ för att skaffa nåt hälsointyg eller nåt
Tandläkaren är väl där man är mest, dvs kanske i slängarna 1 gång om året, ½ gång om året. Det är också smärtfritt, man snackar lite och så betalar man.. Rätt dyrt förstås men, man får ju se det som en slags försäkring. Får man problem med tänderna så förlorar man ju all sin sociala status och får väl ett par hundratusen i omkostnader.


   
SvaraCitera
mynona

mens: Psykolog

Hyser en stor rädsla för allt som har med psykiatriska myndigheter att göra, associationerna går till övergrepp, lobotomier etc, och jag klarar inte den ojämlika och nedlåtande attityden

Läkaren kommer därefter, det har också institutitonskänsla. 

Däremot inte tandläkare. Jag hade sådana problem med mina tänder förut att jag blev van vid att gå till tandläkare ofta, och jag hade en väldigt trevlig sådana under den perioden


   
SvaraCitera

Tandläkaren helt klart!! Har varit på sjukhuset så många gånger är typ där någon gång i månades så är inte nervös över besök längre :pp men tandläkaren är något jag avskyr, även fast jag alltid har haft bra tänder och aldrig behövt laga några. 


   
SvaraCitera

mens:
 brukar du be om fler sprutor?

Ja. Men det hjälper inte.

Tickstart:
Är aldrig hos läkaren för det är aldrig nåt fel på mig,

Du verkar vara väldigt kränkt och frustrerad när det kommer till feminismen och vänstern. Lite för mycket. Kanske du borde träffa en psykolog och tala ut.....


   
SvaraCitera