Aviseringar
Rensa alla

Vad är minst okej att göra på ett tåg?


time
 time
Ämnesstartare

Undertecknad är just nu på väg genom Sverige med slutdestination Norrköping och det slog mig ba' mitt i allt: Vad är minst okej att göra som medresenär på ett tåg? 


   
Citera

time: Ha bagaget på en sittplats när andra måste stå


   
SvaraCitera

telefooon uuugh


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Kanske borde ha med alternativet: medpassageraren um:ar om dina matvanor


   
SvaraCitera

mm telefon o så

skulle få damp om någon lagt sitt bagage på en sittplats så någon annan får stå också :/

tycker inte om när folk tar av sig skorna (Rodnar) pga luktar alltid


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Känns tryggt att ingen röstat "luktar rök" pga det är nog min last Rodnar 


   
SvaraCitera

äta smågodis 


   
SvaraCitera

Filk som har grejer på sittplatser är störigast. Brukar flytta på grejerna och sätta mig ändå.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

kakakaka:
Filk som har grejer på sittplatser är störigast. Brukar flytta på grejerna och sätta mig ändå.

You go Glen Coco! 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

folk som pratar högt i telefon eller hamrar på tangenterna på sina datorer kommer högt. stör mig enormt på alla alternativ kan ej bestämma mig Ledsen


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

NEMI:
folk som pratar högt i telefon eller hamrar på tangenterna på sina datorer kommer högt. stör mig enormt på alla alternativ kan ej bestämma mig Ledsen

Mitt är nog det längst upp ändå, alltså jag trodde jag skulle kräkas. En hel jätteburk som ursprungligen innehöll GB kolaglass på typ 500 gram FYLLD med någon slags bönmix, som jag i vanliga fall tycker om men jag är jättekänslig för vissa lukter på morgonen, och han åt ur burken i säkert fyrtiofem minuter och stängde inte locket under pauser. Nu har den äntligen försvunnit i alla fall, men usch


   
SvaraCitera

time: Ha bagaget på en sittplats när andra måste stå


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

time:

Mitt är nog det längst upp ändå, alltså jag trodde jag skulle kräkas. En hel jätteburk som ursprungligen innehöll GB kolaglass på typ 500 gram FYLLD med någon slags bönmix, som jag i vanliga fall tycker om men jag är jättekänslig för vissa lukter på morgonen, och han åt ur burken i säkert fyrtiofem minuter och stängde inte locket under pauser. Nu har den äntligen försvunnit i alla fall, men usch

Ja inget fel på bönor. De finns så mycket konstigt folk... käka ett äpple eller vad som helst som inte luktar.. det går ju att försöka vara lite anständig iaf. elelr så har vi för höga krav på andra helt enkelt.


   
SvaraCitera

Parfym tror jag, spenderade en rätt lång bussresa sätet bakom en gammal tant med en mördande stark parfym, fick allergiska reaktioner utan att vara det annars


   
SvaraCitera

time: Prata högt i telefon hela resan

... på nån störig dialekt. Stockholmsbrats som vrålar högt i telefonen i kollektivtrafiken. Blir typ arg bara av att skriva. Galen


   
SvaraCitera