Aviseringar
Rensa alla

Vad är Nachacs åsikt om dig?


Ämnesstartare

Nachac:

I've got nothing. Det enda jag plockat upp är att du är en tänkande person (vilket förstås är bra, ju fler desto bättre) och bryr dig inte överdrivet mycket om vad andra tycker om dig. En aning snarstucken.

Ah. Jag som ville ha en uppsats med analys och sånt fint. Men detta var väl inte alltför dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Misstänker att jag inte kommer vara förtjust i svaret men vill nog ändå höra [cute]

Jag finner dig korrumperad och en ganska godtycklig moderator. Tidigare har du också uppvisat en "heligare-än-du" attityd som jag gravt ogillade, framför allt när du var kristen och nybliven antifrälst. Sedan tycker jag du har raggat ganska mycket, vilket jag absolut inte har några problem med - mer kärlek åt folket - men det taffliga försöket att dölja det hela med en uppsjö av smileys eftersom du "skojade" var däremot irriterande, tycker man ska stå för vem man är och vad man gör. Dock måste du ju göra något rätt eftersom du inte är allmänt ogillad.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Chibibbi:

Ah. Jag som ville ha en uppsats med analys och sånt fint. Men detta var väl inte alltför dåligt.

Du får skriva mer, antar jag. Isola t.ex. har ju hängt här ett tag.


   
SvaraCitera

Hej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Du får skriva mer, antar jag. Isola t.ex. har ju hängt här ett tag.

Har skrivit här i nio månader, därför jag antog att du fått ett större intryck. 🙂 Men det var ingen kritik, det är bara kul att veta hur folk upplever en. Speciellt när det är nätet då uppfattningarna kan bli långt i från ens IRL-karaktär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Tidigare har du också uppvisat en "heligare-än-du" attityd som jag gravt ogillade, framför allt när du var kristen och nybliven antifrälst.

skojar du?
det är det sista jag någonsin ville visa då jag var troende ;P
måste väl ha failat hårt då eller du som tolkat mig fel [cute]
antifrälst? ;P

Nachac:

men det taffliga försöket att dölja det hela med en uppsjö av smileys

Var ju så jag raggade då [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEJ!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

_YES_!!!!!!

Du är löjligt djäfvla översnygg. Finner detta relevant eftersom det är en så stor del av min uppfattning av dig. Dessutom är värdena jag värderar högst i världen kärlek, kunskap och estetik, så det väger rätt tungt. Saxar in lite text som jag skrev från en annan tråd:

"Ksenia.
Har fortfarande barnasinnet i behåll, men under ytan bubblar ett intellekt att räkna med. Ansiktet är uppbyggt av rena, klanderfria linjer och den långa, smäckra kroppen bildar en svårknäckt elegans."

Du är en sådan person, inte enbart på grund av utseendet som synes ovan, som jag väldigt gärna skulle vilja lära känna, tror du skulle vara en väldigt givande samtalspartner. Du spammar mycket, men när du väl skriver ett seriöst inlägg är det begåvat och genomtänkt. Enda problemet är ju förstås dina ständiga versaler, då allt du säger blir ett mentalt skrik i mitt huvud.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ennie:

vill veta [crazy]

Kan verkligen inte sätta fingret på dig. Du verkar åtminstone en bit över normalbegåvad, men tycks ha ett starkt intresse av att fördumma dig själv, dels genom att skriva hiskeligt och dels genom att skriva osammanhängande. Orkar man dock läsa, så finner man ofta substans och resonemang. Det är synd att din självkänsla tenderar svikta och jag tycker du ska ta åt dig mer vad människorna som tycker om dig i din omgivning säger, för det är många som tycker om dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan knappt bärga mig. Vad tycker du om mig? [cute]


   
SvaraCitera
KSENIA

Nachac:

Ksenia.

MÅSTE SÄGA ATT DU HAR DEN BÄSTA ÅSIKTEN OM MIG SOM JAG NÅGONSIN HÖRT (LÄST)!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

JAG KAN INTE LÅTA BLI ATT SKRIVA I SÅDANA HÄR TRÅDAR MEN DET FÅR MIG ATT KÄNNA MIG SÅ DUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dig gillar vi, du gjorde ett väldigt, väldigt bra intryck när jag träffade dig afk. Du är uppenbart begåvad och tänker uppenbarligen igenom saker och ting innan du bildar dig en uppfattning av dem och vill gärna döma själv. Du är också den eviga diplomaten och jag tror aldrig jag har sett dig hamna i ett ordentligt bråk här. Vi skiljer oss i politisk uppfattning, men du är tillräckligt tolerant för att låta mig hållas.

Och, sist, men inte minst: Du har blått hår!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Hej.

Jag tycker absolut ingenting om dig. Jag har ingen aning om hur där är bortom UM, men här ger du "intetsägande" ett ansikte.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Knarko:

antifrälst? ;P

Nybliven ateist.


   
SvaraCitera

Nachac:

Jag tycker absolut ingenting om dig. Jag har ingen aning om hur där är bortom UM, men här ger du "intetsägande" ett ansikte.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

HEJ!!!

Blev jätteförvånad när du försvann och jag saknade dig. Rent medvetet hade jag knappt lagt märke till dig bortsett från alla trådar du har skapat och alla som har skapats till din ära. Har förstått att du har koll på mode och tydligen gillar jag dig.


   
SvaraCitera

Ja ja. [crazy] Skriv inget för elakt, då blir jag ledsen, ty jag är i en oväl sinnesstämning för bryska ord.


   
SvaraCitera