Aviseringar
Rensa alla

Vad är ni för slags människor


Ämnesstartare

Ja rubriken säger allt, Är här av fri vilja men måste endå fråga, flashback bannade mig för att jag frågade,

men är majoriteten av Sveriges befolkning verkligen så här svårt sjuka, Har inte intresse/lust att rabbla up allt jag sett/läst, vill inte kränka de skyldiga på något sätt men är ni sådana här utanför internetvärlden, flashback är ennu värre, senast igår var det en äcklig kärring som gav bj in public och delade det med befolkningen,

Jag tackar den skyldige av dessa innebörder, sådana situationer gör att jag har ett grovt hat mot folk gennerelt,

Alla ska inte absorbera denna frågeställning utan endast de som skriver på ett visst sätt- let the hating beginn


   
Citera

Vi har alla någon form utav last. Vissa är yrkeskriminella i grova organiserade gäng, andra våldtar enbart på fritiden i form utav en hobby. Sen har vi ju SDarna såklart. Och en och annan narkoman. 

Vi välkomnar dig i vår umgängeskrets, mvh 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppskattar att du frivilligt alarmardin personlighet, med en inblick av tragisk ironi,

Om ni visste vad som kvaliceras som humant samhälle


   
SvaraCitera

Tack, jag håller tummarna för att du blir bra bemött av de andra bruushan! 


   
SvaraCitera

människor är skit 


   
SvaraCitera

FruLiten:
människor är skit 

jag har alltid känt att människor är överrepresenterade på um.


   
SvaraCitera

player one:

jag har alltid känt att människor är överrepresenterade på um.

utveckla.


   
SvaraCitera

Definiera dina termer så kanske det går att svara på

Jag är excentrisk och introvert


   
SvaraCitera

ceka92:

utveckla.

vi behöver fler ickemänskliga intelligenser här på um. ai-forskningen borde kommit så pass långt att man bör kunna simulera en trovärdig, genomsnittlig umare, och på så vis automatisera genereringen av inlägg för att hålla forumet mer aktivt. det är något som devteamet borde ligga i framkant med.


   
SvaraCitera

player one:

vi behöver fler ickemänskliga intelligenser här på um. ai-forskningen borde kommit så pass långt att man bör kunna simulera en trovärdig, genomsnittlig umare, och på så vis automatisera genereringen av inlägg för att hålla forumet mer aktivt. det är något som devteamet borde ligga i framkant med.

haha, jag håller verkligen med. computerlove.


   
SvaraCitera

Cats, det var allt.


   
SvaraCitera