Aviseringar
Rensa alla

Vad är rasism och vem är rasist?


Ämnesstartare

Vad tycker ni om det här då?
Ni som gärna kallade mig rasist kan ju be om förlåt.!
Kolla klippet.


   
Citera

Bara svenskar kan va razister1


   
SvaraCitera

hatar alla lika mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Weapons Dude:

Bara svenskar kan va razister1

Har du sett klippet?

OF 5:

hatar alla lika mycket

Kommer inte du med något annat så kan du vara tyst!


   
SvaraCitera

MrSwedishPatriot:

Ni som gärna kallade mig rasist kan ju be om förlåt.!

Uttrycker man sig främlingsfientligt, smyg eller helt utrskrivet spelar ingen roll, får man acceptera att folk ser än som rasist. Även om du själv saknar förmågan att förstå att du inte uttrycker dig patriotiskt.
[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte avvara 8 minuter av min dyrbara tid tyvär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Uttrycker man sig främlingsfientligt, smyg eller helt utrskrivet spelar ingen roll, får man acceptera att folk ser än som rasist. Även om du själv saknar förmågan att förstå att du inte uttrycker dig patriotiskt.

Jag är patriot! Du visste inte ens vad det var du var ju tvingad att kolla på Wikipedia.
Sverige åt Svenskarna Norge åt Norskarna, Turkiet åt Turkarna osv....
Se klippet ett TIPS!


   
SvaraCitera

MrSwedishPatriot:

Jag är patriot! Du visste inte ens vad det var du var ju tvingad att kolla på Wikipedia.

Nej. Jag ville ha en källa, men det vet väl inte du vad det är, antar jag. Så du kan få ha din tro där, om du mår bättre av det[zzz]

MrSwedishPatriot:

Sverige åt Svenskarna Norge åt Norskarna, Turkiet åt Turkarna osv....

Om jag skrev vad jag känner för att skriva så skulle Sikkos bli jätteglad på mig[love]

MrSwedishPatriot:

Se klippet ett TIPS!

Bara för att du lägger upp ett jävla klipp innebär det inte att du är patriot. Inget av det du skrivit har varit patriotiskt egentligen, främlingsfientligt däremot.


   
SvaraCitera

MrSwedishPatriot:

du var ju tvingad att kolla på Wikipedia

"du var ju tvungen" Säger man förövrigt. Om du nu är så stolt över Sverige så kan du väl använda språket liiiite mer korrekt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Nej. Jag ville ha en källa, men det vet väl inte du vad det är, antar jag. Så du kan få ha din tro där, om du mår bättre av det[zzz]

Det är såna som du som inte vet skillnaden mellan Patriotism och Rasstim! Tyst!

Imoon:

Om jag skrev vad jag känner för att skriva så skulle Sikkos bli jätteglad på mig[love]

Och? jag bryr mig inte. När man inte får prata om att man är stolt för Sverige bära flagga sjunga nationalsången osv. DÅ är det något som håller på att hända med landet ju!?!?
Tycker inte du att det är konstigt?

Imoon:

Bara för att du lägger upp ett jävla klipp innebär det inte att du är patriot. Inget av det du skrivit har varit patriotiskt egentligen, främlingsfientligt däremot.

Jo jag är Patriot, Det är lätt att bli kallad Rasist i Sveriges samhälle!
Så syns så. Man får inte säga något om Sverige. Var är vi på väg?

Imoon:

"du var ju tvungen" Säger man förövrigt. Om du nu är så stolt över Sverige så kan du väl använda språket liiiite mer korrekt?

Det kan jag göra om jag vill!


   
SvaraCitera

Det är rätt löjligt att vilja "bevara" ett "folk" som inte ens finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Det är rätt löjligt att vilja "bevara" ett "folk" som inte ens finns.

Vadå inte finns?
VI finns men håller på att försvinna om inte vi gör något!


   
SvaraCitera

MrSwedishPatriot:

Det är såna som du som inte vet skillnaden mellan Patriotism och Rasstim! Tyst!

Jag vet faktiskt inte ens vad rasstim är?[rolleyes][zzz]
Men visst. Mm. [rolleyes][rolleyes]

MrSwedishPatriot:

Tycker inte du att det är konstigt?

Ja, jag tycker det är jävla lustigt att jag kan göra alla de sakerna utan några problem medan du tydligen får en massa problem? Du kan inte tänka dig att saker man gör påverkas av allt runt omkring? Hur man ter sig till exempel. Jag har svårt att tro att du betett dig på ett trevligt vis om du nu får en sån massa skit genom att exempelvis sjunga national sången.

MrSwedishPatriot:

Jo jag är Patriot,

Visa det då.

MrSwedishPatriot:

Det kan jag göra om jag vill!

Mm, visst.[rolleyes]


   
SvaraCitera

MrSwedishPatriot:

Jag är patriot!
Sverige åt Svenskarna Norge åt Norskarna, Turkiet åt Turkarna osv....

Hade du fortfarande varit patriot om du hade bott i något fattigt land eller någon diktatur?


   
SvaraCitera

Jag bryr mig inte om svenskarna, de är lika stora idioter som invandrarna (eller lika små idioter, beror på hur man ser det)

Hatar människor, vad kallas man då?


   
SvaraCitera