Aviseringar
Rensa alla

Vad är så konstigt med briefs?


Ämnesstartare

Jag måste bara fråga vad som är så konstigt med briefs. Jag var sist i klassen att byta till boxer och jag ångrar mig nu i efterhand. Boxers passar inte mig bara dem korvar sig och är osköna. Jag hade några briefs på mig i 5:an (går nu i 7:an) och fick taskiga kommentarer och böt snabbt tillbaka till boxers. Men vad är felet egentligen och varför säljs det inga vanliga snygga briefs till killar i min ålder. Man hittar väl några snygga på en butik men så är dem för typ 20:åringar. Varför är det såhär?


   
Citera

Spanien har mycket briefs tror jag.
   Men de anser nog att de ser löjligare ut och boxisar täcker lite mer "så att säga"
   Det är ett bara ett tyckade om stil, har inget med annat o göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie
   Det är ett bara ett tyckade om stil, har inget med annat o göra.

Nej men det är ju alla kommentarer som blir jobbiga. Ja man ska följa sin stil men i min ålder finns det många som alltid hittat på något för att förödmjuka någon. 


   
SvaraCitera

Menar inte så... Tänkte mena att DE tycker att det är mer "stil" i boxingar än vad det är i briefsingar så det är därför dom ser det larvigt.
   Jag förstår att det är jobbigt o höra dom chattra på om något så onödigt men de kan ´la inte låte bli Ledsen
   Är även säker på att det finns att köpa ifrån nätet också om du vill skaffa igen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N

Xuzkie
   Jag förstår att det är jobbigt o höra dom chattra på om något så onödigt men de kan ´la inte låte bli Ledsen
  

Nej du har rätt, dom har väl inget bättre för sig så är det någon som sticker ut får de väl ta smällen. 
Men ja det borde finnas på internet men jag har kollat runt och de utan larviga tryck är för äldre tror jag.


   
SvaraCitera

Så onödigt alla har väl sin egen stil. Om dina kompisar retas så bry dig inte var bara dig själv.


   
SvaraCitera

det är inte många slags klädesplagg som går bra att ha på sig i högstadiet. håll ut, oavsett om du väljer att ha sköna kalsonger på dig eller att avhålla dig från sköna kalsonger i tre år till.


   
SvaraCitera

Anonym987: Jag hade några briefs på mig i 5:an (går nu i 7:an) och fick taskiga kommentarer och böt snabbt tillbaka till boxers.

snacka om trauma


   
SvaraCitera

min pappa använder d

tror d säger allt om vrf jag ej vill att min karl ska ha d


   
SvaraCitera