Aviseringar
Rensa alla

"vad är sköljmedel?"


sund grej att inte veta med tanke på vad nemi skrev


   
SvaraCitera

NEMI:
Det är sånt där som används av såna som tycker att det är riktigt festligt att förstöra miljön genom att sprida farliga kemikalier om kring sig.

det finns miljömärkt mvh har sådant i min tvättgömma. men anvnder ej.


   
SvaraCitera

snuskigt det lät med tvättgömma
kom in i min tvättgömma grabbar


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

isola:

det finns miljömärkt mvh har sådant i min tvättgömma. men anvnder ej.

att något är miljömärkt behöver inte betyda att det är mindre farligt, beror dock lite på vilken certifiering.


   
SvaraCitera

NEMI:

att något är miljömärkt behöver inte betyda att det är mindre farligt, beror dock lite på vilken certifiering.

ja såklart. har parfymfria Skona med diverse märkningar, men det handlar ju ändå lite om olika grader i helvetet känner jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:
sund grej att inte veta med tanke på vad nemi skrev

finns ju massa saker som är dåliga som man borde känna till ändå!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

finns ju massa saker som är dåliga som man borde känna till ändå!

vadå typ "glöm aldrig sköljmedlets våndor, detta varnande exempel" ???


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

isola:

ja såklart. har parfymfria Skona med diverse märkningar, men det handlar ju ändå lite om olika grader i helvetet känner jag.

jo. Gäller det sköljmedel så är det ju dock enkelt att avstå helt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

vadå typ "glöm aldrig sköljmedlets våndor, detta varnande exempel" ???

menar typ mer att jag tycker det är lite allmänbildning att känna till vad sköljmedel är, även om det är dåligt för miljön. 


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

menar typ mer att jag tycker det är lite allmänbildning att känna till vad sköljmedel är, även om det är dåligt för miljön. 

vadå allmänbildning den enda gången jag någonsin skulle kunna få bruk för den infon är ju nu när jag fick det som gåva!


   
SvaraCitera
Draug

Blivande_japan: Ja

de lär man veta i den åldern, annars lär man ha väldigt sträva kläder eller en väldigt snäll moder eller fader som tvättar åt en, sköljmedel e i varje fall ett måste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järnis:

vadå allmänbildning den enda gången jag någonsin skulle kunna få bruk för den infon är ju nu när jag fick det som gåva!

...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glömmer ibland att mamma tvättade åt dig tills du var 19


   
SvaraCitera