Aviseringar
Rensa alla

Vad är storyn bakom din katt?


Ämnesstartare

min katt tog en lsd överdos och är fast i en haschpsykos o trror han är 1 apelsin


   
Citera

jag är sailor moon som blev förvandlad av en ond häxa och nu måste jag till månen och hämta månstenar men jag kan inte hitta luna så därför är jag ledsen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

jag är sailor moon som blev förvandlad av en ond häxa och nu måste jag till månen och hämta månstenar men jag kan inte hitta luna så därför är jag ledsen..

men missan då[love]

krya på dig

kram


   
SvaraCitera

tevepro:

men missan dåkrya på digkram

du får gärna säga till om du ser henne [love][sad]


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

du får gärna säga till om du ser henne


   
SvaraCitera

Min katt är en hep cat, som lever på city juice och some fine mighty mezz


   
SvaraCitera

min katt är ledsen på att inte bli uppskattad och på att någon den tycker om tror den är dum ochförsöker lära den saker den redan vet


   
SvaraCitera

Maxwinner:

sorglig låt [sad]


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

sorglig låt


   
SvaraCitera
Zaun
 Zaun

Min katt är arg för att solen lyser honom i ansiktet varje morgon så han inte kan sova.


   
SvaraCitera

Ståry åff maj lajfz:

Image

Image

Image

Image

Image

Image


   
SvaraCitera

min katt ville bli pokemon, men fick inte [sad]


   
SvaraCitera

Min katt lider av dystymi och har precis blivit ordinerad Sertralin.


   
SvaraCitera

Identitetskris. Den vet inte om den är en katt, utter eller en grävling. För cool för att bry sig, egentligen.


   
SvaraCitera
höna

min katt vart lämnad av sin man är hon var 50. hon började röka, dricka lite för mycket vin och hennes fritid består numera av att åka till ullared och shoppa och spela bingo. barbro ser sig själv som misslyckad men har ännu hoppet kvar. hon har låtit tatuera in "hoppet är det sista som lämnar en" på gäddhänget.


   
SvaraCitera