Aviseringar
Rensa alla

Vad är titeln på erat liv


M04:
Om detta var en film skulle den vart slut för länge sen å ganska kort å långtråkig iaf haha
kanske typ “meaningsless short movie” elr nå idk

Web drama är de bästa när man inte orkar se 60 avsnitt. Jag vet faktiskt inte motsatsen till web är, de som är ca 156 avsnitt.


   
SvaraCitera

Familjens hemliga lösenord som finns överallt på våra datorer och båtar, emils ro tycker jag om, borde vara något med släkten, något mormor sa, jag ändrar mig så mycket, glömde.

Moster marmelad.


   
SvaraCitera

* Sad Clown Noises*


   
SvaraCitera

Axel_von_Färsen:
* Sad Clown Noises*

Circus in the woods (upptaget)


   
SvaraCitera

Dubbel U-sväng


   
SvaraCitera

Living life on hardcore mode


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe: Living life on hardcore mode

Death March mannen. 


   
SvaraCitera

Axel_von_Färsen:

Death March mannen. 

Typ, dessutom kan man inte välja något annat mode and Hardcore, det finns inget ''normal'' och ''easy'' det kan man bara drömma om.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe: Typ, dessutom kan man inte välja något annat mode and Hardcore, det finns inget ''normal'' och ''easy'' det kan man bara drömma om.

Och inga fuskkoder. 


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Typ, dessutom kan man inte välja något annat mode and Hardcore, det finns inget ''normal'' och ''easy'' det kan man bara drömma om.

Multiplayer, peaceful.


   
SvaraCitera

Axel_von_Färsen:

Och inga fuskkoder. 

Rosenbud 


   
SvaraCitera

Axel_von_Färsen:

Och inga fuskkoder. 

Absolut inga fuskkoder nä fyfan, allt måste man klura ut oavsett om det känns omöjligt att lösa en del problem.


   
SvaraCitera

Aldrig tänkt på titeln på mitt liv. Men om jag nu ska välja något så har svårt att välja mellan "All I do is win" och "Untouchable". Kanske en kombination av båda? Typ "All I do is win because I'm untouchable"? Även om det passar som en handkse så låter det cheesy. Ähh det får vara det sistnämnda tills vidare Glatt skålande

Hjärta


   
SvaraCitera

"Bad karma - the redemption" 


   
SvaraCitera

Storchen84:
Aldrig tänkt på titeln på mitt liv. Men om jag nu ska välja något så har svårt att välja mellan "All I do is win" och "Untouchable". Kanske en kombination av båda? Typ "All I do is win because I'm untouchable"? Även om det passar som en handkse så låter det cheesy. Ähh det får vara det sistnämnda tills vidare Glatt skålande

Hjärta

Ett väldigt tråkigt kdrama med samma namn.


   
SvaraCitera