Aviseringar
Rensa alla

vad är viktigast hos en "partner"? rolig eller snygg?


zox:

det gör det inte. snygghet är så otroligt flytande. det är visserligen humor också, men mer stadigt satt i personen hos mottagaren. en rolig person kan tex bli snygg lättare än att en snygg person kan bli rolig.

det är nog få som har enbart en idé om en objektiv snygghet än en flytande beroende på olika kvalitéer och kvalifikationer

jag förstår hur du tänker, men jag tror att humor också är något som växer, på samma sätt som utseende. eftersom jag tror att humor är en slags intelligens som kräver att man bl.a. kan dra inferenser så tror jag att det går att utveckla en förståelse och uppskattning för någon annans humor och själv anpassa sin egen.

det har jag upptäckt för att jag själv har upplevt det, kontraster osv. och precis som någon kan vara riktigt ful så kan man också vara riktigt tråkig, det finns alltid ett spektrum och en tröskel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu: slags intelligens

inte alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

jag förstår hur du tänker, men jag tror att humor också är något som växer, på samma sätt som utseende. eftersom jag tror att humor är en slags intelligens som kräver att man bl.a. kan dra inferenser så tror jag att det går att utveckla en förståelse och uppskattning för någon annans humor och själv anpassa sin egen.

det har jag upptäckt för att jag själv har upplevt det, kontraster osv. och precis som någon kan vara riktigt ful så kan man också vara riktigt tråkig, det finns alltid ett spektrum och en tröskel.

humor har mer med relationen än med personen i sig att göra, ja.


   
SvaraCitera

Anura:

inte alls.

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ: det är slut

Nej jag skoja! LOVAR!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox: Mahalageasca: Tjej: Snygg

0:)

Fast tycker precis tvärt om nu när jag tänker efter.. men varken humor eller utseende är mina primära turn ons.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox: Fast tycker precis tvärt om nu när jag tänker efter.. men varken humor eller utseende är mina primära turn ons.

Vad är din primära turn on? om man får fråga..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca: Vad är din primära turn on? om man får fråga..

empatisk förmåga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox: empatisk förmåga

aha trodde det var dåligt att ha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en bra rygg


   
SvaraCitera