Aviseringar
Rensa alla

Vad åker du? MC/Bil


Ämnesstartare

Tänkte vi kunde kolla lite vad ungdomar kör för något.
Skapar en ny tråd då den förra va aningen oseriös/gammal.

Mc: Yamaha Dragstar -03 650cc
Image

Bil: Saab Aero Coupé -01 205HK
Image


   
Citera

Kör mina föräldrars bilar vid behov. [blush]

Men har planer på att skaffa MC-kort när jag har råd. Därefter blir det någon ny street/supersport-hoj.

Bil har jag inte alls någon lust att skaffa, faktiskt. Inte med den budgeten jag har iaf. Kan tänka mig att äga en fin bil, men ingen med ett värde på under 600k. [blush]


   
SvaraCitera

åker nästan bara kollektivt


   
SvaraCitera

Kör Saab, fina bilar 😉


   
SvaraCitera

Åkte en Alfa Romeo GTV6 -88
Jäkla fin.


   
SvaraCitera

Buss för det mesta.


   
SvaraCitera

En Lexus IS 200, antalet hästar vet jag ej, men sitter en rak 6a i den, fördelat på bakhjulen och på sex växlar. Går bra, och är galet härligt ljud i den.


   
SvaraCitera

Den här Batmobilen tar mig till och från jobbet.

Mazda 6 2.3 -02
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

Kör Saab, fina bilar 😉

Visst är dem ;D
Hade funderingar på en Saab 9-5 Aero, eller en nyare Saab 9-3. Men nästa bil blir en sommarbil. Lutar åt Dodge eller Chrysler.


   
SvaraCitera

KarlssiOn:

Hade funderingar på en Saab 9-5 Aero, eller en nyare Saab 9-3.

Jadå det är fina bilar gjorda för ett antal personer.. Beror helt på var man bor i Sverige men där jag bor är det volvo 240 och volvo generellt som är grejen att ha... Så jag kör saab och sticker ut lite och alla vet vem man är 😀

Speciellt saabs nya modell av 95:an Max utrustad och fyrhjulsdrift med 300 hästkrafter fy fan vad dem går hårt!
Sån har jag tänkt att köpa när man får jobb och det! 😀

Kör på en Dogde fina bilar det med 😉


   
SvaraCitera

OF 5:

Åkte en Alfa Romeo GTV6 -88
Jäkla fin.

Gick den sönder?
Vackra bilar dock, Alforna.


   
SvaraCitera

dazed:

Gick den sönder?

En alfa är alltid mer eller mindre sönder, kvalitet har aldrig riktigt varit deras grej, men dem är ju en fröjd för ögat.

Nä fick körkortet indraget, fortkörning under prövotiden.

Men snart är det nog ordnat och då blir det en ny.


   
SvaraCitera

Har tillgång till bil nu igen, känns gött. Slipper jag ta bussen till jobbet eller affären.[cool]

En Golf.


   
SvaraCitera

Monark


   
SvaraCitera

OF 5:

En alfa är alltid mer eller mindre sönder, kvalitet har aldrig riktigt varit deras grej, men dem är ju en fröjd för ögat.

Ja man får vara händig och envis något så djävulskt eller tät som en gammal nazistisk möbelhandlare om man ska glida runt i dom skapelserna men som sagt satan vad snygga dom är. Alfa. [love]

OF 5:

Nä fick körkortet indraget, fortkörning under prövotiden.

Ah den stora nojjan infriades, inte kul.


   
SvaraCitera