Aviseringar
Rensa alla

vad ångrar ni mest?


Ämnesstartare

well, just nu är att jag blev osams med haien och att jag klippte mig


   
Citera
Ämnesstartare

Att jag aldrig fattade andras inställningar till mig 


   
SvaraCitera

att jag spelade började spela fotboll för att sedan skada mitt knä som idag sätter käppar för mitt idrottsliv


   
SvaraCitera

De gånger mina känslor gick över min förnuftighet


   
SvaraCitera
Listus

Att jag vart född 


   
SvaraCitera
Berit

Att jag inte sparade mer när jag hade pengar 


   
SvaraCitera

Att jag fortfarande lever..


   
SvaraCitera

Började tänka lite och minns en sak jag ångrade i gymnasiet och det var att jag aldrig frågade om "jag fick följa med" ut på Henriksberg varje gång "de" pratade om att gå dit. För de visste att jag inte festade då men de visste inte heller att jag råkat gå dit en gång och gillade stället. Jag skulle ha följt med när jag hörde dagen efter att "de" hade träffat min barndomsvän och han hade undrat varför inte jag var med.

Varför sa jag inte att jag hade gått på Henriksberg och ville spela biljard och kasta pil?


   
SvaraCitera

Jag ångrar också att jag aldrig spelade biljard när vi hade ett i högstadiet. Det kom alltid fram någon och fråga om man ville vara med men det var väl känslan att stå i centrum som gjorde att jag satt kvar i den där mysiga och bekväma soffan. 


   
SvaraCitera

ångrar att jag började lyssna på vad andra sa och fick min ätstörning och självksadebeteende, ångrar alla ggr jag legat vaken om nätterna och gråtit för jag hatar  mig själv. Men mest av allt ångrar jag att jag inte vaknar upp varje dag, kollar mig i spegeln och ler. Alla borde älska sig själva och att man varje dag vill spy när man ser sig själv är ej rätt, vi är alla vackra på vårat eget sätt


   
SvaraCitera

Att jag inte var mer mig själv!


   
SvaraCitera

Det var en annan gång en helt random person sa hej till mig, jag gick i sjuan och han i nian. Jag blev chockad och ville säga hej men visste att jag skulle stamma då och innan dörren smällde till så hörde jag även där att han hade sagt till sina kompisar rakt och stelt: "varför sa hon inget" men han hade inte sagt "vilken tråkig tjej" bara ryckt på axlarna. Min kompis hade gått framför mig den gången. Jag brukar alltid gå bakom andra.

Jag kunde aldrig koncentrera mig på uppsatser och Powerpoint när borden var så nära datorerna i korridoren och de var alltid upptagna av niorna. Han kanske hade sett mig leka med Powerpoint där, som jag alltid tyckt var häftigt och experimentera med.


   
SvaraCitera
Haien

Ingenting speciellt


   
SvaraCitera
Lokes

också att jag klippte mig


   
SvaraCitera

att kineser har små kukar


   
SvaraCitera