Aviseringar
Rensa alla

Vad anser du som coolast?


Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Är i fas med systemet, således jämnårig. (Du röstade på detta alternativ)

Fast:

pannkaka:

Coolhet har inte med ålder att göra.

pannkaka:

Coolhet är individuellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker inte det dära har något med individens coolhet! förutom att dom som hoppat över klasser är oftast extremt lillgammal å lite väl förtjusta i sej själva... vilket jag hatar[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

magnus uggla


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Resultat/vet ej. (Du röstade på detta alternativ)

Aldrig tänkt på!


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

There is no cow-level. (Du röstade på detta alternativ)

Rätt ocoolt att låta ålder spela in på coolhet.


   
SvaraCitera

YaBasta:

tycker inte det dära har något med individens coolhet! förutom att dom som hoppat över klasser är oftast extremt lillgammal å lite väl förtjusta i sej själva... vilket jag hatar

så är det inte alls!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilde:

så är det inte alls!

ja har då aldrig träffat en som hoppat över en klass som inte vart extremt självgod[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Resultat/vet ej. (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

YaBasta:

ja har då aldrig träffat en som hoppat över en klass som inte vart extremt självgod

men hur många har du träffat som hoppat över klasser då? inte speciellt många antar jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilde:

men hur många har du träffat som hoppat över klasser då? inte speciellt många antar jag

nepp sant, vaddå har du hoppat över en klass?


   
SvaraCitera

YaBasta:

nepp sant, vaddå har du hoppat över en klass?

ja det har jag.. men det är inte det som är poängen, hade en kompis som också fick frågan om hon ville hoppa över en klass men hon ville inte eftersom hon trodde att folk skulle tro att hon trodde att hon var bättre än andra då (har hon sagt flera år efteråt, och hon ångrar att hon inte hoppade upp).

I mitt fall handlade det om att jag inte hade speciellt många kompisar i min klass så jag pluggade riktigt mycket så att jag skulle få hoppa upp en klass och få gå med mina kompisar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

There is no cow-level. (Du röstade på detta alternativ)

Coolaste personen i klassen är med andra ord personen med mest APM.

(Jag)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilde:

I mitt fall handlade det om att jag inte hade speciellt många kompisar i min klass så jag pluggade riktigt mycket så att jag skulle få hoppa upp en klass och få gå med mina kompisar.

Ahopp... jag antecknar för fullt, och ska nu bli en bättre människa tack vare din djupt rörande historia[tired]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Har hoppat över en klass, således yngre. (Du röstade på detta alternativ)

88:an kallade mig 92:a och blev arg när jag sa "aa 88:an?" [bigsmile][love]
På universitet är det iaf coolt....... typ.


   
SvaraCitera

YaBasta:

Ahopp... jag antecknar för fullt, och ska nu bli en bättre människa tack vare din djupt rörande historia

du borde det...


   
SvaraCitera